// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳

دوازدهمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

دوازدهمین و آخرین تیمی که دعوت‌نامه مستقیم مسابقات The International بازی Dota 2 را دریافت می‌کند، مشخص شد.

دقایقی قبل تیم Alliance توانست با کسب پیروزی ۲:۰ در مقابل تیم Gambit Esports که نماینده کشور روسیه است، آخرین دعوت‌نامه مسابقات The International امسال را از آن خود کند. بازی بین دو تیم Alliance و Gambit با توجه به اینکه فقط یکی از آن‌ها شانس صعود به مسابقات TI9 را داشت از اهمیت بالایی برخوردار بود. نکته قابل توجه دیگر اینکه بازی در سالن سی‌اس‌کی‌ای آرنا (CSKA Arena) واقع در شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه برگزار شد و تیم سوئدی Alliance با تمام فشارهای موجود نمایش قابل توجهی را ارائه داد. در صورت تمایل می‌توانید هایلایت بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

پرونده مراحل مقدماتی مسابقات The International با تکمیل دوازده تیم دعوت شده به مسابقات به پایان نخواهد رسید. در سال جاری قرار است هجده تیم در مرحله اصلی مسابقات حضور پیدا کنند که دوازده تیم به صورت مستقیم و با کسب دعوت‌نامه راهی شانگهای خواهند شد و شش تیم دیگر می‌توانند شانس خود را در مراحل مقدماتی و انتخابی مسابقات TI9 که از اوایل ماه میلادی بعدی شروع می‌شود، بیازمایند. سهمیه‌های باقی‌مانده بین شش منطقه اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، چین، جنوب شرق آسیا و کشورهای مستقل همسود تقسیم شده است که هر منطقه یک سهمیه دارد.

دوازده تیم دعوت شده به مسابقات TI9

جایگاه تیم امتیاز DPC منطقه
۱ Team Secret ۱۴۴۰۰ اروپا
۲ Virtus Pro ۱۲۳۰۰ کشورهای مستقل
۳ Vici Gaming ۸۴۰۰ چین
۴ Evil Geniuses ۶۸۲۵ آمریکای شمالی
۵ Team Liquid ۴۹۲۰ اروپا
۶ PSG.LGD ۴۵۹۰ چین
۷ Fnatic ۳۶۰۰ جنوب شرق آسیا
۸ Ninjas in Pyjamas ۲۶۲۰ اروپا
۹ TNC Predator ۱۵۹۶ جنوب شرق آسیا
۱۰ OG ۱۳۹۸ اروپا
۱۱ Alliance ۱۱۷۹ اروپا
۱۲ Keen Gaming ۱۱۴۰ چین

رقابت‌های تورنمنت EPICENTER Major بازی Dota 2 بعد از یک روز استراحت تیم‌ها از امروز به کار خود ادامه می‌دهد و در نهایت در روز یک‌شنبه قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال EPICENTER در توییچ، مهم‌ترین اتفاقات رویداد را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده