// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

حجم احتمالی بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد

در صفحه فروشگاه پلی استیشن اروپا بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد که این بازی حداقل به ۸۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

با اینکه Cyberpunk 2077 تا سال آینده عرضه نمی‌شود، اما بعضی از بازیکنان در حال پیش‌خرید کردن بازی هستند و علاقه‌مند هستند بدانند که فضای مورد نیاز سایبرپانک 2077 چند گیگابایت است. بااین‌حال احتمال دارد کاربران به ۸۰ گیگابایت فضای خالی نیاز داشته باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، صفحه فروشگاه پلی استیشن اروپا اعلام کرده است که حداقل فضای مورد نیاز برای بازی سایبرپانک 2077 برابر با ۸۰ گیگابایت است. البته باز با این حال امکان دارد که این حجم دقیق نباشد؛ چرا که صفحه‌ی فروشگاه پلی استیشن آمریکا به فضای مورد نیاز این بازی اشاره‌ای نکرده است. همچنین یکی از کاربران ردیت به نام PhoOhThree اعلام کرده است که هنوز سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، مراحل ساخت بازی را تمام نکرده است و فضای مورد نیاز بازی امکان دارد کمتر یا بیشتر شود.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt با تمام بسته‌های الحاقی‌اش تقربیا به ۵۰ گیگابایت فضای خالی نیاز داشت و دور از ذهن نیست که سایبرپانک 2077، با تمام گستردگی و جزئیات بیشترش به‌فضای مورد نیاز بیشتری احتیاج داشته باشد. بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم در آینده سی‌دی پراجکت رد چه فضای مورد نیازی را برای بازی اعلام می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده