نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

تاریخ انتشار بازی Night Call مشخص شد

پس از گذشت یک سال از زمان معرفی، تاریخ عرضه‌ی بازی Night Call مشخص شد. حس کارآگاهی خود را تقویت کنید؛ چراکه در این بازی به شدت به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

بازی Night Call اولین بار سال گذشته و در جریان کنفرانس PC Gaming Show نمایشگاه E3 معرفی شد. این بازی که توسط استودیو بلک مافین در حال ساخت و توسعه است، داستان یک راننده‌ی تاکسی را روایت می‌کند. شما در نقش این راننده‌ی شب‌گرد، در جریان قتل‌های زنجیره‌ای که در حال رخ دادن در پاریس است قرار می‌گیرید و پس از صحبت کردن با بالای ۷۰ مسافر که هر کدام با داستان‌های مخصوص خود ممکن است قاتل مورد نظر باشند، باید سرنخ‌هایی را که پیدا کردید کنار هم بگذارید و تا قبل از این که پلیس پرونده را مختومه اعلام کند به نتیجه قطعی برسید.

را فیوری (Raw Fury)، ناشر بازی، در جدید‌ترین اظهار نظر خود بازی نایت کال را به یک انعکاس تاریک از زندگی واقعی در شهری روشن تشبیه کرده است. او همچنین ادعا کرده است که بازی کاملا به تریلری که در E3 نمایش داده شده، شبیه است. داستان خوب به همراه شخصیت‌های جذاب وعده‌ای است که ناشر بازی به طرفداران خود داده است.

­­

با این که در صفحه استیم بازی، هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نشده است اما سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی قرار است برای اندروید، iOS، ویندوز و مک در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر) منتشر شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های جدید منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

به نظر شما نایت کال می‌تواند بازی اثر‌گذار و ماندگاری شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده