// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

جدیدترین بسته الحاقی Gwent، بازیکنان را به نویگراد می‌برد

در جریان بسته الحاقی نویگراد بازی Gwent، فرقه سیندیکیت در کنار ۹۰ کارت جدید به این بازی کارتی اضافه می‌شود.

بازی Gwent: The Witcher Card Game در سال گذشته میلادی روانه‌ی بازار شد و استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Gwent، رفته رفته مشکلات بازی را از بین برد و محتویات جدیدی را در دسترس کاربران قرار داد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که در جریان بسته الحاقی جدید Gwent، بازیکنان وارد Novigrad می‌شوند.

بزرگ‌ترین محتوای اکسپنشن نویگراد، اضافه شدن فرقه سیندیکیت به بازی Gwent: The Witcher Card Game است. همچنین ۹۰ کارت جدید هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در این میان، ۱۵ کارت قابلیت قرارگیری در میز کارت قدیمی شما را دارند. همچنین به پنج رهبر جدید هم دسترسی خواهید داشت که هرکدام از‌ آن‌ها مهارت‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. با عرضه شدن فرقه سیندیکیت، شاهد اضافه شدن یک سازوکارجدید در گیم‌پلی بازی خواهیم بود.

بازیکنان می‌توانند از یک منبع نبرد جدید به‌نام Crowns استفاده کنند. Crowns به بازیکنان اجازه می‌دهد که کارت‌هایی را که دارای Fee هستند، فعال کنند. همچنین برای دریافت Crowns هم باید با کارت‌هایی بازی کنید که دارای Profit هستند (هر کارت در بازی Gwent دارای کلمه کلیدی است که هر کلمه کلیدی مثل Fee یا Profit ویژگی خاصی را در خود جای داده است). همچنین با قرار دادن پاداش روی کارت‌های دشمنان و در ادامه نابودی‌شان، Crowns کسب می‌کنید. این موارد به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در طول بازی کردن از حرکات ترکیبی مختلفی استفاده کنند.

در جریان بسته الحاقی نویگراد بازی Gwent: The Witcher Card Game، یک کلمه کلیدی جدید به نام Hoard هم به بازی اضافه می‌شود که به بازیکنان دسترسی استفاده به بعضی از مهارت‌های بسته الحاقی نویگراد را می‌دهد. البته برای استفاده از آن باید Crowns زیادی را خرج کنید. بسته الحاقی نویگراد در تاریخ هفتم تیر ماه (۲۸ ژوئن) در دسترس کاربران کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده