نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

Rare Replay و Resident Evil: Revelations به زودی به Xbox Game Pass راه می‌یابند

کمپانی مایکروسافت از فهرست بازی‌هایی که پیش از پایان ماه ژوئن به سرویس Xbox Game Pass اضافه یا از آن خارج می‌شوند، رونمایی کرد.

پس از گذشت مدتی از E3 2019 که در آن سرویس Xbox Game Pass نهایتا برای کامپیوتر تایید شد، کمپانی مایکروسافت  در تازه‌ترین اخبار بازی، از فهرست بازی‌هایی که به زودی در دسترس کاربران این سرویس اشتراکی در کامپیوتر و کنسول قرار می‌گیرد، رونمایی کرد. از امروز یعنی تاریخ ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) هر دو بازی Resident Evil: Revelations و Rare Replay رسما به سرویس ایکس‌باکس گیم پَس اضافه می‌شوند. این بازی‌ها به صورت انحصاری در نسخه کنسولی این سرویس در دسترس خواهد بود و نباید انتظار راه‌یابی آن به نسخه کامپیوتری سرویس را داشت. در این میان، راه‌یابی دیرهنگام بازی Rare Replay به سرویس Xbox Game Pass باعث تعجب بسیاری از طرفداران شده بود، اما بااین‌حال، دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

xbox game pass

در آن سو، بازی‌های Goat Simulator و Torment: Tides of Numenera برای راه‌یابی به نسخه کامپیوتری سرویس ایکس‌باکس گیم پَس در تاریخ ۶ تیر (۲۷ ژوئن) تدارک دیده شده‌اند. با اینکه بازی Torment تنها برای کاربران کامپیوتری بازی در نظر گرفته شده است، اما کاربران ایکس باکس وان می‌توانند انتظار راه‌یابی بازی «شبیه‌ساز بز» را به نسخه کنسولی این سرویس داشته باشند. این تمام ماجرا نیست و تا پایان ماه ژوئن شاهد خروج بازی‌هایی از سرویس Xbox Game Pass هستیم که در ادامه می‌توانید نام این بازی‌ها را مشاهده کنید:

  • Next Up Hero
  • Dead Island Definitive Edition
  • Devil May Cry 4 Special Edition
  • Shadow Complex Remastered
  • Ultimate Marvel vs. Capcom 3
  • Zombie Army Trilogy

گفتنی است که کاربران با پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار به ازای هر ماه قادر به استفاده از سرویس ایکس‌باکس گیم پَس در کنسول و کامپیوتر خواهند بود. بااین‌حال، اگر تمایل به تهیه اشتراک این سرویس به همراه اشتراک سرویس ایکس‌باکس لایو گلد داشته باشید، شما می‌توانید با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار به ازای هر ماه از دو سرویس یادشده استفاده کنید. البته اگر درحال‌حاضر اقدام به تهیه اشتراک ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت کنید، هزینه اشتراک ماه اول شما تنها یک دلار خواهد بود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره به وب‌سایت رسمی سرویس ایکس‌باکس گیم پَس مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده