// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

اولین تصاویر باکوگو از انیمه My Hero Academia برای بازی Jump Force منتشر شد

باکوگو از انیمه My Hero Academia، به‌عنوان شخصیت جدید دومین بسته الحاقی کاراکترهای Jump Force، به این بازی اضافه می‌شود.

کاتسوکی باکوگو را می‌توان یکی از بهترین کاراکترهای انیمه My Hero Academia دانست که دوست و رقیب ایزوکو میدوریا، قهرمان اصلی انیمه مای هیرو آکادمیا، به‌حساب می‌آید. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر Jump Force، تصاویر جدیدی را منتشر کرده است که خبر از حضور باکوگو به‌عنوان بسته الحاقی در این بازی را می‌دهد.

در ادامه مشخص شده است که باکوگو در میان دومین بسته الحاقی کاراکترهای جامپ فورس قرار دارد و در ماه آگوست در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین وی پس از میدوریا و آل مایت، سومین کاراکتر از انیمه My Hero Academia است که در بازی جامپ فورس حضور دارد. در ماه مِی، سه کاراکتر ساتو کیبا از انیمه Yu-Gi-Oh، آل مایت از مای هیرو آکادمیا و بیسکوئیت کروگر از هانتر ایکس هانتر به‌عنوان کاراکترهای اولین بسته الحاقی جامپ فورس در دسترس کاربران قرار گرفتند.

ازاین‌رو باید منتظر معرفی دو کاراکتر دیگر برای دومین بسته الحاقی مبارزهای Jump Force بمانیم تا در کنار باکوگو، در ماه آگوست عرضه شوند. از دیگر محتویات ماه آگوست هم می‌توان به محیط مبارزه Valley of the End اشاره کرد که از محیط‌های معروف انیمه ناروتو به‌حساب می‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند کاراکترهای بسته الحاقی جامپ فورس را با قیمت ۳.۹۹ دلار به‌صورت جداگانه خریداری کنند یا هر یک از کاراکترپس‌ها را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از شخصیت کاتسوکی باکوگو را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده