// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

واکنش سازندگان Shenmue III به اعتراض کاربران برای انحصاری شدن بازی روی فروشگاه اپیک گیمز

استودیو YS Net اعلام کرده است که کاربران کمی صبور باشند تا تیم سازنده روزهای پس از E3 2019 را پشت سر بگذارد تا بتوانند توضیحات تکمیلی را ارائه دهند.

در نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو بود که کارگردان بازی Shenmue III رو صحنه آمد و اعلام کرد که نسخه کامپیوتر بازی Shenmue 3 به مدت یک سال در انحصار کاربران فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. این در حالی است که زمان شروع پروژه در کیک استار، اعلام شده بود که بازی برای پلتفرم استیم عرضه می‌شود و به همین دلیل حمایت کنندگان مالی بازی به این تصمیم استودیو YS Net واکنش نشان داده‌اند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو YS Net اعلام کرده است که پس از پشت سر گذاشتن روزهای پس از E3 2019 و بازگشت به خانه، به مشکل کاربران و معترضان رسیدگی خواهند کرد تا توجیه و دلیل این کار را اعلام کنند. استودیو YS Net در صفحه کیک استارتر اعلام کرده است:

ما می‌خواهیم حامیان مالی‌مان بدانند که به نگرانی‌های آن‌ها رسیدگی می‌کنیم. از تمامی هواداران‌مان می‌خواهیم کمی صبور باشند. ما در حال حاضر روزهای پس از E3 را برای بازی‌مان پشت سر می‌گذاریم و نیاز داریم به دفتر خود برگردیم تا این موقعیت را در کنار یکدیگر بررسی کنیم و در کنار یکدیگر راهی پیدا کنیم که اعتماد شما را جلب کنیم. 

در سال ۲۰۱۵ بیش از ۶۹ هزار نفر مبلغ ۶.۳ میلیون دلار جمع‌آوری کردند تا هزینه ساخت بازی Shenmue III تامین شود و در ادامه شرکت دیپ سیلور (Deep Silver)، وظیفه‌ی نشر بازی را برعهده گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده