نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

بازی Cyberpunk 2077 چندین پایان دارد؛ حالت Photo Mode بازی هنوز تائید نشده است

اطلاعات تازه‌ای از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 منتشر شده است که به چندین پایان مختلف و Photo Mode بازی اشاره دارد.

درست مثل The Witcher 3: Wild Hunt، بازی Cyberpunk 2077، اثر ژانر نقش آفرینی جسورانه‌ی استودیو CD Projekt که فاصله‌ی زیادی تا انتشار ندارد، نیز قرار است چند پایان داشته باشد؛ متئوس توماسکیویچ، کارگردان ماموریت‌های Cyberpunk 2077، وجود چندین پایان در این بازی را در مصاحبه‌ای با YongYea، از فعالان و تولید کنندگان محتوای حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، در مراسم E3 2019 تائید کرد.

The Witcher 3 سه پایان اصلی داشت. بازیکنان بر اساس تصمیمات مختلفی که طی روند داستان در بخش کمپین گرفته بودند، یکی از این پایان‌ها را تجربه می‌کردند. توماسکیویچ تنها به بیان این مسئله که Cyberpunk 2077 قرار است چندین پایان داشته باشد بسنده کرد و از تعداد این پایان‌ها سخنی به میان نیاورد.

به جز این موضوع، توماسکیویچ در این مصاحبه اذعان داشت که بازیکنان می‌توانند بخش کمپین بازی را تنها با دو قدرتی که در بخش مقدماتی در اختیارشان قرار داده شده به پایان برسانند. استفاده از بقیه‌ی قدرت‌ها و قطعات تقویتی کاملا اختیاری است.

ایشان در ادامه بیان کرد که CD Projekt RED در حال تصمیم گیری درباره‌ی افزودن حالت Photo Mode به این بازی است، اما هنوز به طور قطع نمی‌توان اعلام کرد که آیا این حالت در بازی وجود خواهد داشت یا خیر. با این حال توماسکیویچ این نوید را به طرفداران داد که CD Projekt RED با جدیت موضوع افزودن حالت Photo Mode به بازی را دنبال می‌کند. بیانات اخیر تیم سازنده‌ی بازی با اعلام قبلی آنان در سپتامبر ۲۰۱۸، که بیانگر جدیت آنان در افزودن حالت Photo Mode به Cyberpunk 2077 بود، کمی در تناقض است.

در ادامه‌ی مصاحبه، توماسکیویچ به این مسئله اشاره کرد که استودیو هنوز درباره‌ی بالاترین سطح قابل دستیابی در بازی (به اصطلاح؛ Level Cap) تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند.

به گفته‌ی مارسین ایوینسکی، پایه گذار CD Projekt RED، این استودیو هم اکنون در مرحله‌ی صیقل و تمیزکاری‌های نهایی بازی Cyberpunk 2077 قرار دارد. ایوینسکی مدعی است که این مرحله، چالش برانگیزترین بخش از پروسه‌ی ساخت بازی است. او افزود که انتظار دارد در پایان این بخش شاهد پیشرفت چشم گیر بازی از نظر گرافیک و بخش بصری باشد. 

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در شانزدهم آوریل سال ۲۰۲۰ (بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۹) برای Xbox One ،PlayStation 4 و کامپیوتر منتشر شود. در اخبار دیگر مربوط به Cyberpunk 2077، اخیرا متوجه شدیم که کیانو ریوز، بازیگر محبوب کانادایی، قرار است نقشی مهم در این بازی داشته باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده