نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

طرفداران No Man's Sky قصد اجاره تابلوی تبلیغاتی برای تشکر از Hello Games را دارند

دوست‌داران بازی No Man's Sky در تلاش هستند به‌خاطر تلاش‌های فراوان شان ماری و تیم او در Hello Games، از آن‌ها قدردانی کنند.

بازی No Man's Sky حدود سه سال قبل برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و با وجود تبلیغات بالایی که در مورد آن وجود داشت، نتوانست به اهداف خود برسد؛ این اثر استودیو هلو گیمز (Hello Games) که پیش از انتشار با هیاهوی زیادی همراه بود، در نهایت با مشکلات بزرگی مواجه شد و نارضایتی منتقدان و بازیکن‌ها را به‌دنبال داشت. ولی کم‌کم با سعی و تلاش سازندگان بازی و آپدیت‌های مختلف آن، شاهد بهبود کیفیت No Man's Sky بودیم و در نهایت کار به جایی رسید که از بازی‌ای پُر ایراد به اثری جذاب و دوست‌داشتنی تبدیل شد؛ موضوعی که باعث شده است تعدادی از طرفداران بازی تصمیم بگیرند در اقدامی جالب از سازندگان آن تشکر کنند.

این افراد صفحه‌ای در سایت GoFunMe ساخته‌اند و برای اجاره‌ی یک تابلوی تبلیغاتی با هدف تشکر از هلو گیمز، تقاضای ۶ هزار دلار پول کرده‌اند؛ رقمی که تا این لحظه و بعد از گذشت چهار روز به حدود ۴۷۰۰ دلار رسیده است. در بیانیه‌ی این گروه چنین آمده است:

هلو گیمز برای رساندن بازی No Man's Sky به جایگاه فعلی آن تلاش قهرمانانه‌ای کرد و ما هم به‌عنوان دوست‌داران بازی می‌خواهیم از آن‌ها قدردانی کنیم.

کمک‌های مردمی خرج چاپ و قراردادن تصویری روی یکی از تابلوهای تبلیغاتی خواهد شد که در شهر گیلدفورد انگلستان واقع شده است، محلی که فاصله‌ی کمی با دفتر اصلی هلو گیمز دارد. همچنین بخش اندکی از پول به‌دست آمده هم صرف خرید نوشیدنی و خوراکی برای اعضای استودیو خواهد شد.

مبالغ اضافی هم صرف کمک به بنیاد خیریه‌ی بیمارستان‌های کودکان سیدنی می‌شود.

شان ماری، کارگردان No Man's Sky هم با ارسال توییتی از این اقدام طرفداران بازی تشکر کرده و از آن‌ها بابت در نظر گرفتن محل قرارگیری این تابلوی تبلیغاتی در کنار دفتر اصلی استودیو قدردانی کرده است.

هرچند این حرکت جالب در ابتدا قرار بود تنها توسط اعضای Reddit انجام شود ولی با انتشار خبرهای مربوط به آن، افراد خیلی بیشتری درگیر ماجرا شدند. Cam G به‌عنوان کسی که این حرکت را شروع کرد هم با اینکه طرحی اولیه از تابلوی تبلیغاتی مورد نظر ارائه داده است، ولی از طرح‌های پیشنهادی سایر افراد هم استقبال می‌کند و ممکن است طرح نهایی با تغییراتی همراه باشد.

No Man

بازی No Man's Sky که دو سال بعد از عرضه‌ی اولیه برای ایکس باکس وان هم منتشر شد، قرار است به‌زودی با عرضه‌ی آپدیت Beyond با تغییرات بزرگ‌تری همراه شود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده