// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدیدی از بازی Tales of Arise در رویداد Tales of Festival 2019 منتشر شد

باندای نامکو در جریان اولین روز از رویداد Tales of Festival 2019، تریلر جدید بازی Tales of Arise را منتشر کرد.

در جریان نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری مایکروسافت بود که بازی جدید باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) و جدیدترین نسخه از مجموعه Tales of با نام Tales of Arise منتشر شد. ویدیو معرفی این بازی، یک تریلر سینمایی بود که شخصیت‌های اصلی بازی را به‌نمایش گذاشت و شاهد معرفی‌شان نبودیم.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی رویدادی به نام Tales of Festival 2019 در Yokohama Arena واقع در ژاپن برگزار شده است که شرکت باندای نامکو یک تریلر سینمایی جدید را از بازی Tales of Arise منتشر کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که تریلر منتشر شده همان تریلر E3 2019 است که دارای سکانس‌های جدیدی است. برای مثال در این ویدیو کاراکترهای بازی خودشان را معرفی می‌کنند و همچنین صداپیشه‌شان هم مشخص شده است.

قهرمان بازی آلفین نام دارد که تاکویا ساتو وظیفه صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. این درحالی است که همراه آلفین که یک دختر است، شینوئه نام دارد و شینو شیموجی وظیفه صداپیشگی وی را برعهده دارد. تاکویا ساتو در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است:

بالاخره مشخص شد که از من خواسته شده است تا صداپیشگی آلفین، قهرمان اصلی بازی، را برعهده بگیرم. نمی‌توانم فعلا در مورد داستان صحبت کنم، اما بسیار خوشحال هستم که نقشی در این بازی به من سپرده شده است. به‌زودی اطلاعات بیشتری از Tales of Arise منتشر می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که در تریلر بازی Tales of Arise شاهد آن بودیم، این بود که صحنه‌های انیمه‌ای بازی توسط استودیو Ufotable ساخته شده است. کاربران زومجی در یوتیوب می‌توانند این تریلر سینمایی را تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی Tales of Arise در سال ۲۰۲۰ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده