// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Destiny 2 از قابلیت کراس پلی بین استیدیا و پی سی پشتیبانی نمی‌کند

بانجی به‌تازگی اعلام کرده است که Destiny 2 روی گوگل استیدیا اکوسیستم مخصوص‌به خودش را دارد و با نسخه کامپیوتر از سیستم کراس پلی بی‌بهره خواهد بود.

یکی از خبرهای خوبی که برای کاربران کامپیوتر و استیم منتشر شد، این بود که بازی Destiny 2 در ماه سپتامبر روی استیم عرضه خواهد شد. ازطرفی مدتی پیش بود که استودیو بانجی (Bungie)، سازنده و ناشر دستینی 2، اعلام کرد که این بازی روی گوگل استیدیا هم عرضه می‌شود.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا کاربران پی سی و گوگل استیدیا می‌توانند Destiny 2 را در کنار یکدیگر تجربه کنند؟ باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی اعلام کرده است که دستینی ۲ اکوسیستم مخصوص‌به خودش را دارد. بانجی دراین‌باره می‌گوید:

کاربران دستینی ۲ روی گوگل استیدیا، تنها می‌توانند با سایر کاربران این بازی روی استیدیا بازی کنند.

باید صبر کرد و ببینیم آیا سایر بازی‌های آنلاینی مثل The Division 2 و The Elder Scrolls Online که برای گوگل استیدیا عرضه می‌شوند، فاقد کراس‌پلی خواهند بود یا خیر. گوگل استیدیا به کاربران اجازه می‌دهد تا نسخه PC بازی‌ها را روی تلویزیون/مانیتور خود استریم کنند. ازاین‌رو انتظار می‌رود شاهد یک کراس‌پلی میان‌ بازی‌های این دو پلتفرم باشیم. بااین‌حال احتمال دارد استیدیا و نحوه کارکرد آن به‌شکلی باشد که این امکان فراهم نشود.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ به‌نظر شما شاهد کراس‌پلی میان بازی‌‌های کامپیوتر و گوگل استیدیا خواهیم بود؟


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده