// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اشاره سی دی پراجکت رد به پورت Cyberpunk 2077 روی کنسول‌های نسل آینده

پاول ساسکو، طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، اعلام کرده است که احتمال دارد سی دی پراجکت رد، این بازی را برای کنسول‌های نسل آینده هم پورت کند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. به‌عبارتی سایبرپانک 2077 قبل از عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ازطرفی تاریخ مشخص شده، به‌عرضه‌ی کنسول‌های نسل آینده نزدیک است و اینکه سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) بخواهد سایرپانک 2077 را برای کنسول‌های نسل آینده پورت کند، مورد عجیبی نیست.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پاول ساسکو، طراح ارشد ماموریت‌های سایبرپانک ۲۰۷۷، در مصاحبه‌ی اخیر خود با یوروگیمر از احتمال پورت شدن این بازی برای کنسول‌های نسل آینده سخن گفته است. پاول ساسکو دراین‌باره می‌گوید:

در حال حاضر تمرکز ما روی PC، PS4 و Xbox One است، اما در آینده شاید دوست داشته باشیم سایبرپانک ۲۰۷۷ را برای پلتفرم‌های نسل بعد هم پورت کنیم. بخواهم صادق باشم، این موردی است که در آینده باید در موردش تصمیم ‌گرفت. در حال حاضر تمرکز ما روی نسل فعلی است.

ساسکو در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که کنسول‌های نسل هشتم، قدیمی شده‌اند، اما آن‌ها تلاش خود را کرده‌اند تا از تمام پتانسیل موجود در این کنسول‌ها استفاده کنند. این گفته تاحدی به این موضوع اشاره دارد که اگر می‌خواهید جزئیاتی مثل تریلر سینمایی منتشر شده از بازی را مشاهده کنید، باید به‌سراغ یک پی سی رده بالا و حرفه‌ای بروید یا برای کنسول‌های نسل آینده منتظر بمانید. پاول ساسکو در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده است:

موردی را که ما از بازی The Witcher 3: Wild Hunt آموختیم، این بود که کار روی کنسول‌های بازی را دیر آغاز نکنیم. ازاین‌رو نسخه‌ای را داریم که همیشه در حال اجرا شدن است. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه‌ای که از بازی سایبرپانک 2077 مشاهده کردیم، در کنسول‌ها کمی متفاوت است، زیرا نسل فعلی تقریبا قدیمی شده است. پس یک سری از موارد هستند که آنطور که به‌نظر می‌رسند، نمایش داده نمی‌شوند. دراین‌میان چیزی که برای ما اهمیت بالایی دارد، این است که بازی روان و بدون مشکل روی کنسول شما اجرا شود. محدودیت‌هایی برای هر نوع سخت‌افزاری وجود دارد و طبیعی است، اما ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا از نهایت پتانسیل‌ موجود استفاده کنیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده