// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

جدایی MATUMBAMAN از Team Liquid رسما اعلام شد

مجموعه Team Liquid چند روز قبل از شروع مسابقات EPICENTER و TI9 اعلام کرد که قصد کنار گذاشتن لسه اوپالاینن ملقب به MATUMBAMAN، بازیکن پست یک تیم Dota 2 خود را دارد.

تیم لیکویید در دو سال گذشته جزو توانمندترین تیم‌های فعال در بازی Dota 2 بوده است. این تیم از دی ماه سال ۱۳۹۵ که مارون "GH" مرهج، را به لیست بازیکنان خود اضافه کرد، هیچ تغییری را تجربه نکرده بود؛ بازیکنی که باعث شد در سال ۲۰۱۷، کورو صالحی تخاصمی و همراهانش بتوانند اولین Aegis خود را در مسابقات The International به‌دست آورند.

حال با توجه به اینکه فقط نُه روز تا شروع مسابقات EPICENTER Major، که آخرین رویداد فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ خواهد بود، باقی مانده است، مجموعه Team Liquid ساعاتی قبل به صورت رسمی خبر تغییر بازیکن تیم را منتشر کرد. Matu از مهر ماه سال ۹۴ عضو اصلی تیم لیکویید بوده است و تا به امروز عناوین مختلف زیادی را به‌دست آورده است که مهم‌ترین آن‌ها قهرمانی در مسابقات TI7 بوده است.

Team Liquid Matu GH Kuroky Miracle Mind Control

یکی از اتفاقاتی که طرفداران Dota 2 هر ساله با آن روبه‌رو می‌شوند، ضعیف شدن قهرمانان مسابقات TI در سال‌های بعد از کسب عنوان قهرمانی است؛ چیزی که Team Liquid بعد از هفت دوره برگزار شدن این سری مسابقات، خلافش را ثابت کرد و توانست در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ چندین عنوان قهرمانی مهم مانند China Dota 2 Supermajor را به‌دست آورد و به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی مسابقات اینترنشنال، برای دومین سال متوالی (بدون تغییر بازیکن) به مرحله اصلی دعوت شود. تیم لیکویید در سال ۲۰۱۸ توانست بیشترین مقدار جوایزی را که یک تیم در بازی Dota 2 به‌دست آورده است کسب کند و با رقم ۱۵ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۸۴۷ دلار در صدر رنکینگ کسب جوایز قرار گیرد. لازم به ذکر است که  این تیم در مسابقات TI8 در جایگاه چهارم به کار خود پایان داد.

دانلود از آپارات

تصمیمی که سازمان لیکویید اتخاذ کرده است طبق قوانین مربوط به فصل جاری بازی Dota 2 با مجازاتی همراه است که خوشبختانه تاثیری روی حضور این تیم در مسابقات TI9 نخواهد داشت. این تیم قبل از خروج بازیکن اصلی خود ۳۵۲۵ امتیاز DPC را کسب کرده بود که با خروجش ۲۰ درصد از آن کسر خواهد شد. ولی با این حال Team Liquid همچنان امتیاز لازم جهت دریافت دعوت‌نامه مسابقات The International را خواهد داشت و در حال حاضر در جایگاه هفتم فصل قرار گرفته است.

طبق متن منتشر شده توسط سازمان لیکویید، بازیکن جدید تیم در حال حاضر در کشور روسیه در حال تمرین کردن با بازیکنان اصلی تیم است و در آینده نه چندان دور معرفی خواهد شد. در عین حال Matu به عنوان یک بازیکن آزاد (نیمکت نشین) معرفی شده است و می‌تواند در صورت تمایل به تیم دیگری بپیوندد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده