نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

فیلم «ما همه با هم هستیم» رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را شکست

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی با شکستن رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران، «هزارپا» را در این زمینه پشت سر گذاشت.

فیلم ما همه با هم هستیم جدیدترین ساخته‌ی کمال تبریزی محسوب می‌شود. این فیلم سینمایی با حضور تعداد زیادی از بازیگران سرشناس سینمای ایران جلوی دوربین رفته است. این فیلم ایرانی یکی از شانس‌های تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران به شمار می‌رود. ساخته جدید کمال تبریزی از ۱۵ خرداد اکران شده است و در روز اول اکران، رکورد فروش یک‌روزه سینمای ایران را شکسته است. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران مشخص شده است که فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» رکورد فروش سه روزه سینمای ایران را که به فروش افتتاحیه مشهور است نیز جابه‌جا کرده است. «ما همه با هم هستیم» با فروش یک میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان و جذب ۱۲۶ هزار مخاطب، فیلم سینمایی «هزارپا» را پشت‌سر گذاشته است و به پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ سینمای ایران دست پیدا کرده است. فیلم هزارپا در ۳ روز نخست اکرانش با ۱۲۵ هزار مخاطب به فروشی معادل یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان دست پیدا کرده بود.

 فیلم ماهمه باهم هستیم

فیلم سینمایی «ما همه با هستیم» که شانس بالایی برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران دارد، به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی ساخته شده است. این فیلم پربازیگر با حضور مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی ساخته شده است. به تازگی نیز اخباری مبنی بر احتمال ساخته شدن قسمت دوم فیلم «طبقه حساس» توسط کمال تبریزی منتشر شده است.

آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» شده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده