// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

احتمال معرفی نسخه اسپین آف از بازی Rainbow Six Siege در نمایشگاه E3 2019

به‌تازگی شایعه‌ای مبنی بر معرفی یک اسپین آف برای بازی Rainbow Six Siege به‌نام Rainbow Six Quarantine مطرح شده که ممکن است در E3 2019 رونمایی شود.

با نزدیک‌تر شدن به رویداد E3 2019، یک بازی دیگر نیز در گرداب شایعات اسیر شده و اخبار تایید نشده‌ای در مورد آن به‌گوش می‌رسد. بنا‌به جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های یک منبع موثق، گفته شده که شرکت یوبیسافت در جریان رویداد E3 امسال قرار است یک اسپین‌آف با محوریت همکاری چندنفره برای بازی Rainbow Six Siege معرفی کند که Rainbow Six Quarantine نام دارد.

شایعات معرفی یک بازی جدید از چند روز گذشته قوت گرفت؛ به‌طوری که طبق گزارش وب‌سایت Kotaku، این شایعات حقیقت داشته و مربوط‌به پروژه‌ی قدیمی بازی Pioneer شرکت Ubisoft است. اما یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی‌ گفته که هرچند قرار است به احتمال زیاد شاهد معرفی یک بازی باشیم، اما این بازی مربوط‌به پروژه‌ی Pioneer نخواهد بود.

حال و با مشخص شدن این نکته که این بازی به مجموعه Rainbow Six مربوط می‌شود، قطعات پازل در حال جور شدن درکنار هم هستند. این‌طور به‌نظر می‌رسد که بازی Rainbow Six Quarantine با حالت Outbreak بازی Rainbow Six Siege مرتبط باشد که در ماه مارس ۲۰۱۸ معرفی شد. این حالت با ترکیب گیم‌پلی تاکتیکی بازی با ساختار شبیه به بازی Left 4 Dead، توانست توجه بازیکنان را جلب کند و مورد تحسین قرار بگیرد. این حالت که دارای ۳ مرحله بود، بعد از مدتی به حال خود رها شد و کاربران تصور کردند که یوبیسافت ممکن است در آینده مراحل بیشتری برای آن منتشر کند؛ درست مانند رویدادهای سالانه‌ی PvE بازی Overwatch.

از همان سال گذشته کاربران بسیاری از شرکت یوبیسافت درخواست کرده‌اند که مراحل بیشتری برای حالت Outbreak اضافه کند. اما این شرکت نیز به‌جای همراهی کردن با طرفداران، به کرات اعلام کرده که اگرچه این حالت محبوب و موفق بوده، اما تنها برای یک بار رخ داده و قرار نیست که تکرار شود. حال و باتوجه به شایعاتی که در مورد بازی Rainbow Six Quarantine مطرح شده، اگر درنهایت با معرفی این بازی رو‌به‌رو شویم، خواهیم فهمید که دلیل اصرار یوبیسافت مبنی بر عدم ساخت مراحل بیشتر برای حالت Outbreak، چیزی جز هدف‌گیری بزرگ‌تر و ساخت یک بازی مجزا مبتنی بر این حالت نبوده است!

در حقیقت فعلا مشخص نیست که این بازی تا چه اندازه‌ی بر مبنای بازی اصلی یعنی Rainbow Six Siege خواهد بود. اگرچه در حالت Outbreak این بازی شاهد حضور بسیاری از اپراتورهای بازی برای مبارزه با حملات و تهدید زامبی‌ها بودیم، اما بازی Rainbow Six Quarantine ممکن است همین حال و هوا را در دنیا و شخصیت‌های کاملا مختص‌به‌خود، به کاربران منتقل کند. اگر به نام‌های Outbreak و Quarantine نیز دقت کنید، تقریبا حس و معنی مشابهی را منتقل می‌کنند.

Rainbow Six Siege

در واقع شرکت یوبی‌سافت با این اقدام قصد دارد که بازی جداگانه‌ای را در دسترس بازیکنان قرار دهد و صرفا از توسعه حالت Outbreak دوری کند. موارد دیگری نیز مانند حالت PvE بازی اورواچ به همین دلیل توسط بلیزارد به‌شکل محدود (از نظر زمانی) ساخته و وارد بازی می‌شوند که درنهایت بازیکن بتواند مجددا به طبیعت اصلی بازی که دارای سبک PvP است بازگردد. در این راستا نیز یک‌سری منابع خبر از علاقه‌ی بلیزارد مبنی بر ساخت یک بازی مجزا بر مبنای حالت PvE می‌دهند که البته هنوز تایید نشده است. بازی Rainbow Six Quarantine دقیقا به همین قصد احتمالا معرفی خواهد شد؛ یک اثر کاملا مجزا اما با حال و هوای حالت Outbreak، به‌این خاطر که خودِ بازی Rainbow Six Siege طبیعت تاکتیکال و PvP خود را از دست ندهد.

اگر این شایعه تبدیل به خبر شود، قطعا در رویداد E3 2019 و در جریان کنفرانس یوبیسافت که قرار است تا  دو روز دیگر (۲۰ خرداد ماه) آغاز شود با خبر خواهیم شد. در پایان زومجی را از نظرات خود در رابطه با این شایعه مطلع سازید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده