نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تصاویری از بازی لغو‌ شده‌ Spider Man 4 منتشر شد

بازی لغو شده مرد عنکبوتی که تقریبا یک اقتباس از چهارمین فیلم سم ریمی یعنی Spider-Man 4 به‌حساب می‌آمد، روند ساختش هم‌زمان با فیلم متوقف شد.

سه‌گانه‌ی مرد عنکبوتی (Spider-Man) که سم ریمی، این کارگردان مطرح هالیوود روی پرده‌ی نقره‌ای برد بدون شک سهم بالایی در محبوبیت پیتر پارکر و مرد عنکبوتی در ۲۰ ساله گذشته ایفا کرده است. فیلم‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز که به‌بهانه‌ای تبدیل شدند تا اقتباس‌های متنوعی از این قهرمان پرطرفدار را در دنیای بازی‌های ویدیویی ببینیم و با اکران هر قسمت از این سه‌گانه، شاهد عرضه‌ی بازی‌های مختلفی بودیم که جسته و گریخته، به‌ماجراهای نمایش داده شده در فیلم‌ اشاره می‌کردند.

البته که فیلم‌های مردعنکبوتیِ سم ریمی قرار نبود به یک سه‌گانه بدل شوند و یک قسمت چهارم هم در کار بود اما سونی، با توجه به شرایط و مشکلاتی که ایجاد شده بود ساخت آن را لغو کرد. استودیو Radical Entertainment مدت‌های زیادی از زمان خود را روی خلق بازی Spider-Man 4 گذاشت و در پایان، با لغو ساخت و اکران فیلم مردعنکبوتی 4 اعضای این تیم نیز ساخت بازی اسپایدی‌محور خود را تعطیل کردند و این پروژه‌ی نیم‌کاره را به نقطه‌ی شروع ساخت بازی Prototype 2 تبدیل کردند. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی یکی از طراحان محیط بازی Spider-Man 4 یعنی وِین دالتون (Wayne Dalton) تصاویری را از بازی لغوشده‌ی Spider-Man 4 منتشر کرده که دیدن‌شان خالی از لطف نیست.

Spider-Man 4

هم‌زمان با فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 4، بازی هم‌نام نیز قرار بود در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ ساخت خود را طی کند و احتمالا پس از اکران فیلم در سال ۲۰۱۱ روانه‌ی بازار شود که پس از لغو شدن ساخت فیلم، تمامی نقشه‌های استودیو رادیکال را نقش بر آب کرد و گویا به یک توفیق اجباری برای ساخت بازی پروتوتایپ 2 بدل شد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده