// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

مایک تایسون با سرمایه‌گذاری در تیم Fade 2 Karma وارد دنیای ورزش الکترونیک شد

مجموعه Fade 2 Karma و مایک تایسون قرار است طی توافقی جهت پیشرفت ورزش الکترونیک هم‌مسیر شوند.

پنج‌شنبه گذشته مایک تایسون، قهرمان بوکس سابق سنگین وزن جهان که در زمان فعالیتش ۴۴ رقیب خود را زمین‌گیر کرده است از سرمایه‌گذاری خود در بخش ورزش الکترونیک یا همان eSports خبر داد. تایسون اولین چهره شناخته شده ورزشی نیست که قصد ورود به دنیای ورزش الکترونیک را دارد و قبل از او افراد معروف زیادی پیش قدم شده‌اند. 

طی توافق صورت گرفته بین مجموعه Fade 2 Karma و مایک تایسون، این مجموعه ورزش الکترونیک قرار است در ال‌سگوندو، کالیفرنیا یک منزل تجهیز شده برای استریم کردن را آماده کند. در این ساختمان بخشی هم جهت برگزار کردن مسابقات در نظر گرفته شده است که استیج مخصوص خود را دارد و تیم تولید محتوای مجموعه را نیز تجهیز می‌کند. این محل بعد از آماده شدن برای بهره‌برداری با نام The Ranch House شناخته خواهد شد.

esports league of legends

به گفته تایسون، دلیل ورود او به ورزش الکترونیک علاقه‌مندی پسرش به بازی‌های ویدیویی و دنبال کردن مسابقات مختلف eSports است. قهرمان بوکس جهان معتقد است که آینده ورزش الکترونیک بسیار موفق خواهد بود و همین موضوع باعث شده است که در ماه‌های اخیر به دنبال فرصتی باشد تا به این عرصه وارد شود. با توجه به اطلاعاتی که تیم کاری او کسب کرده است، به نظر می‌رسد که انتخاب کردن مجموعه Fade 2 Karma برای شروع کار، انتخاب مناسبی است.

مجموعه Fade 2 Karma در سال ۲۰۱۵ توسط تیم برگمن مقلب به Theude، که جزو بازیکنان بازی‌های Hearthstone و Magic: The Gathering بوده است، تاسیس شد. در سال‌های اخیر این مجموعه با تمرکز روی جذب بازیکنان حرفه‌ای بازی هارت‌استون و استریمرهای مطرح از سراسر جهان به کار خود ادامه داده است. برگمن تا به امروز بازیکنان کشورهای مختلفی مانند بریتانیا، کانادا، سوئد و ایالات متحده را برای فعالیت در مجموعه خود جذب کرده است.

تایسون با شروع فعالیت خود در ورزش الکترونیک به جمع افراد مشهور دیگری که در پنج سال اخیر وارد این بخش شده‌اند، می‌پیوندد؛ افرادی مانند ریک فاکس که سابقه سه دوره قهرمانی در مسابقات NBA را در کارنامه خود دارد. الکس رودریگز، ستاره تیم نیویورک یانکیز، و هنرمندانی مانند جنیفر لوپز و دریک (Drake) نیز پیش از این وارد لیست سرمایه‌گذاران بخش eSports شده‌اند. اخیرا ویل اسمیت نیز به جمع سرمایه‌گذاران بخش ورزش الکترونیک اضافه شده است.


منبع espn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده