// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

بسته الحاقی Diablo: Hellfire به صورت رایگان به فروشگاه GOG اضافه شد

بسته الحاقی Diablo: Hellfire به‌صورت رایگان به فروشگاه بازی‌های پی‌سی GOG اضافه شد.

اخیرا متوجه شدیم شرکت بلیزارد، سازنده‌ی مجموعه Diablo، طی همکاری با فروشگاه GOG، تصمیم گرفته‌ است تمامی نسخه‌های مجموعه‌ی Diablo را ازطریق این فروشگاه در دسترس بازیکنان قرار بدهد. بازی Diablo کمی پیش به‌صورت دیجیتالی برای اولین‌بار در فروشگاه GOG منتشر شد و هم‌اکنون بسته‌ی الحاقی این بازی به نام Hellfire به‌صورت رایگان برای کسانی که بازی اصلی را از این فروشگاه تهیه کرده‌اند، قابل دسترسی است.

اولین نسخه از دیابلو در سال ۱۹۹۶ برای ویندوز و یک سال بعد نیز برای مک و در سال ۱۹۹۸ هم برای پلی‌استیشن منتشر شد. بسته الحاقی Diablo: Hellfire برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ برای نسخه‌ی اول بازی Diablo عرضه شد. این DLC که توسط استودیو سیرا ساخته شده بود، دو سیاه‌چال را در قالب یک مأموریت فرعی به بازی اضافه می‌کرد که در آن‌ها با دشمنان جدیدی رو‌به‌رو می‌شدید و آیتم‌ها، مأموریت‌ها و سلاح‌های کاملا جدیدی را به دست می‌آوردید. همچنین یک کلاس جدید نیز به نام Monk به همراه این DLC معرفی شد. شرکت Blizzard بسته الحاقی Hellfire را یک بسته الحاقی رسمی درنظر نمی‌گیرد. 

در Hellfire شما با شیطانی به نام Na-Krul مواجه خواهید شد که در Tristram توسط یک جادوگر ناآگاه احضار می‌شود. برای جلوگیری از فرار این شیطان، جادوگر بازیکنان را داخل لانه‌ی آن گیر می‌اندازد و آن‌ها را ملزم به شکست دادن این شیطان می‌کند.

بسته الحاقی Diablo: Hellfire از رزولوشن بالا و ترفندهای سازگاری مختلف برای اجرا روی رایانه‌های مدرن پشتیبانی می‌کند. بازی دیابلو نیز تا روز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه در فروشگاه GOG برای پی سی شامل ۱۰ درصد تخفیف خواهد بود.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده