نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازی جدید سازندگان Bulletstorm به‌زودی معرفی می‌شود

استودیو People Can Fly درکنار بازگشایی شعبه‌ی نیویورک خود، خبر همکاری با کمپانی اسکوئرانیکس را منتشر کرد و به‌زودی از اثر AAA جدیدشان رونمایی می‌شود.

مدتی می‌شود که از استودیو People Can Fly، همان تیمی که طی سالیان گذشته با ساخت دو بازی Bulletstorm و Gears of War: Judgment نامی برای خود در صنعت بازی دست و پا کردند، خبری نشده و در سکوت خبری به‌سر می‌برند. حالا پس از مدت‌ها، در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شده که این استودیو طی همکاری با کمپانی اسکوئرانیکس، مشغول ساخت پروژه جدیدی است و شعبه‌ی تازه‌ی خود را در نیویورک تاسیس کرده است.

شبعه‌ جدید که در نیویورک تاسیس شده، حدود ۲۰۰ نفر از اعضای تیم People Can Fly را درخود جای داده که در میان آن‌ها افرادی با ملیت‌های لهستان، آمریکا و انگلستان مشغول به‌کار هستند. افرادی که پیش‌تر در تیم‌هایی همچون نینجا تئوری، آوالانچ، بلیزارد و ایداس مونتریال کار کرده بودند. هدایت این تیم بزرگ را دیوید گریجینز به‌عنوان رهبر اصلی و رولاند لسترلین به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی، عهده‌دار هستند که پیش‌تر شعب نیویورک دو استودیو Avalanche و Defiant Studios را تاسیس کرده بودند. گفتنی است که این تیم ۲۰۰ نفره به‌مرور زمان و با استخدام نیروهای جدید، بزرگ‌تر و بزرگ‌تر خواهد شد.

با استناد به‌صحبت‌های Sebastian Wojciechowski مدیرعامل استودیو People Can Fly، تیم نیویورک استودیو مذکور ساخت و توسعه‌ی بازی جدید و AAA آن‌ها را که جزئیاتی از آن منتشر نشده است تسریع خواهد کرد. باید صبر کنیم و ببینیم که در جریان کنفرانس E3 2019 شرکت اسکوئرانیکس، شاهد معرفی این اثر AAA جدید استودیو People Can Fly خواهیم بود یا خیر.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده