// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

نسخه کامپیوتر بازی Kao the Kangaroo: Round 2 به‌صورت موقت رایگان شد

به‌تازگی و به افتخار طرفداران بازی Kao the Kangaroo: Round 2، نسخه‌ی پی سی این بازی به‌طور موقتی به‌صورت رایگان در استیم در دسترس قرار گرفته است.

پیش‌تر بود که استودیو Tate Multimedia رسما اعلام کرد که نسخه‌ی پی سی بازی Kao the Kangaroo: Round 2 معرفی شده است. این بازی پلتفرمر را طرفداران به‌عنوان محبوب‌ترین نسخه در این سری فانتزی و جذاب می‌شناسند و خبر انتشار نسخه‌ی پی سی آن بسیار خوشحال‌کننده بود. استودیوی سازنده نیز این حجم از استقبال را مشاهده کرد و به افتخار طرفداران این بازی، حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده که نسخه‌ی پی سی آن به‌صورت کاملا رایگان در استیم در دسترس قرار گرفته است.

این بازی را می‌توانید در حال حاضر از این لینک به‌صورت رایگان دریافت کنید. با در نظر گرفتن این نکته که بازی به‌‌صورت موقعی رایگان شده و قیمت آن پس از این دوره برای خرید ۱.۹۹ دلار خواهد بود، اما کاملا مشخص است که انتشار نسخه‌ی پی سی فقط و فقط به افتخار طرفداران بوده است. گفته شده که رایگان کردن بازی به مناسبت انتشار نسخه‌ی پی سی، راهی برای تشکر از طرفداران این سری و این نسخه از بازی است.

انتشار این نسخه از بازی سوالاتی را نیز در ذهن طرفداران ایجاد کرده است. استودیو Tate Multimedia برخی از این سوالات را به‌صورت پیش‌فرض پاسخ داده و گفته که انتشار نسخه‌ی پی سی بازی Kao the Kangaroo: Round 2 در استیم، از استیم اچیومنت، ذخیره بازی روی استیم کلاود، رزولوشن اچ‌دی و کنترل‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس 360 پشتیبانی می‌کند. با توجه به این‌که این بازی را می‌توان بهترین اثر در این سری دانست و تجربه‌ی آن نیز به سادگی هرچه تمام است، پس بهتر است که اگر شما نیز به آن علاقه دارید فرصت را از دست ندهید و بازی را دانلود و تجربه کنید.

بازی Kao the Kangaroo: Round 2 در حال حاضر برای پی سی منتشر شده و می‌توانید تعدادی از تصاویر آن را که از همین پلتفرم گرفته شده در زیر مشاهده کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده