// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵

تریلر جدید بازی Bug Fables فضای فانتزی آن را به تصویر می‌کشد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Bug Fables که با اقتباس از بازی Paper Mario در سبک اکشن ماجراجویی ساخته شده، منتشر شده است.

اگر شما نیز از بازی Paper Mario: Color Splash که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، به قدر کافی لذت نبرده‌اید، می‌توانید به خبری که توسط استودیو Moonsprout Games منتشر شده توجه داشته باشید. این استودیو که در حال ساخت بازی Bug Fables است که یک اثر در سبک اکشن ماجراجویی است و کاملا از بازی Paper Mario اقتباس گرفته شده، به‌تازگی و بر اساس جدیدترین اخبار بازی تریلری از آن منتشر کرده که محیط فانتزی بازی را نشان می‌دهد.

تمامی جزییات بازی شبیه به بازی Paper Mario است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. جلوه‌های بصری، انیمیشن‌ها و در کل تمامی ویژگی‌های بازی تا جای ممکن شبیه به Paper Mario بازسازی شده‌اند. در این بازی شاهد دیالوگ‌های طنزگونه و عبارات بی‌ادبانه نیز هستیم. به‌نوعی نیز شاید بتوان این اثر را یک دنباله‌ی معنوی برای بازی Thousand-Year Door دانست. تریلر جدید بازی Bug Fables را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی را نمی‌توان فقط و فقط بازسازی بازی Paper Mario دانست؛ بلکه استودیوی سازنده‌ی آن، برخی ویژگی‌های جدید را نیز در این بازی قرار داده است. به‌طور مثال وقتی که در حال مبارزه هستید، می‌توانید از دستورات اکشن برای موثرتر شدن حملات و دفاع خود استفاده کنید. این بازی همچنین دارای یک سیستم آماده کردن غذا هم هست که تقریبا می‌توان آن را یک سیستم کرفتینگ نیز درنظر گرفت. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد تا آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری و تبدیل به مواردی کنید که در نبردها به‌کار شما خواهند آمد.

همان‌طور که گفته شد، بازی Bug Fables از بازی Paper Mario الهام‌گیری شده است و در سبک اکشن ماجراجویی جریان دارد. اگر دیدن این تریلر برای شما کافی نیست و علاقه دارید که بازی را شخصا تجربه کنید، تیم توسعه‌ی این اثر فانتزی، نسخه‌ی دمویی از آن را در این لینک قرار داده تا بتوانید آن را روی پی سی تجربه کنید. بازی Bug Fables قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (۱۰ شهریور ماه به بعد) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود.

می‌توانید نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده