// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی رومیزی Sea of Thieves معرفی شد

به‌تازگی استودیو ریر در سایت ردیت اعلام کرده است که با همکاری شرکت مانگوس، بازی رومیزی Sea of Thieves را عرضه خواهند کرد.

بازی Sea of Thieves با اینکه در روز عرضه محتویات آن‌چنانی نداشت، اما استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves سعی کرده با ارائه آپدیت‌های مختلفی، محتویات بیشتری را در دسترس کابران قرار دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریر در سایت ردیت از ساخت بازی رومیزی Sea of Thieves خبر داده است. این استودیو بریتانیایی با شرکت مانگوس (Mongoose)، وارد همکاری شده است تا بازی رومیزی و نقش آفرینی Sea of Thieves را عرضه کند. استودیو ریر اعلام کرده است که بازیکنان در این بازی می‌توانند گنج‌های مخفی را پیدا کنند، با اسکلت‌ها بجنگند و کاپیتان‌های مکار و حیله‌گر را ازمیان بردارند. با خرید این بازی بازیکنان سه کتاب برای شروع سفرشان، پک کامل کارت و توکن برای مدیریت تجهیزات و گنج‌های‌تان، ۱۸ عدد تاس لجندری، کتاب مخصوص دزدان دریایی که بتوانید دزد دریایی خودتان را ردیابی کنید و یک پوستر بسیار بزرگ از بازی را دریافت می‌کنند.

همچنین یک محتوای داخل بازی به نام Lord Guardian Sails هم برای خریداران بازی رومیزی Sea of Thieves در نظر گرفته شده است که در دسترس کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. در انتها استودیو ریر اعلام کرده است که بازی رومیزی Sea of Thieves هم‌اکنون برای پیش‌خرید در سایت شرکت مانگوس قرار داده شده است و کاربران آمریکا با قیمت ۷۹.۹۹ دلار می‌توانند این بازی را خریداری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده