// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

لیکوئید و چند تیم دیگر از دور مسابقات ESL One Birmingham بازی Dota 2 حذف شدند

تیم‌های OG و Team Liquid بعد از شکست در مقابل رقبای خود در مسابقات ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2، در جایگاه ۷-۸ قرار گرفتند و از دور مسابقات حذف شدند.

چهارمین روز مسابقات ESL One Birmingham 2019 بازی Dota 2 با رقابت‌های جذابی همراه بود. در این روز، سه بازی از بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) پیگیری شد که در نهایت با حذف سه تیم از هشت تیم باقی‌مانده در این رویداد همراه بود. این رویداد تا روز یک‌شنبه ادامه خواهد داشت و تیم‌های باقی‌مانده بایستی در دو روز آینده با یکدیگر روبه‌رو شوند.

اولین بازی روز چهارم بین دو تیم Gambit Esports و Team Liquid برگزار شد. در حالی که شاید خود بازیکنان تیم Gambit هم انتظار پیروزی در این بازی را نداشتند و کاپیتان تیم در مصاحبه قبل از بازی شانس تیم خود را به عنوان برنده بازی بسیار کم می‌دانست. ولی با این حال اولین بازی با درخشش Afterlife همراه بود و با بازی زیبایی که با هیروی Sand King انجام داد، نظر طرفداران بازی Dota 2 را تغییر داد و بازی اول را به صود تیم Gambit به پایان رساند. با شروع بازی دوم شاهد بازی کردن Miracle با هیروی Morph بودیم. تیم Liquid با یک بازی سطح بالا و ثبت نتیجه ۲۵:۲ طرفداران خود را به وجد آورد و نتیجه نهایی بازی را به بازی سوم موکول کرد.

در بازی سوم بین تیم‌های Gambit و Liquid با اینکه Matumbaman و Miracle با هیروهای ‌Broothmother و Morph که جزو هیروهای مورد علاقه آن‌ها است، وارد بازی شده بودند، ولی تیم Gambit Esports به هیچ عنوان تسلیم نشد و شاهد یک بازی جنجالی بودیم. در این بازی نماینده روسیه که به عنوان جایگزین تیم Virtus Pro در این مسابقات حضور پیدا کرده است به خوبی بازیکنان اصلی تیم لیکویید را کنترل کرد و در آخرین درگیری بازی با استفاده از Agies توانست تیم حریف را در هم کوبد و راهی مرحله بعدی شود.

دانلود از آپارات

طرفداران بازی قطعا بعد از اتمام اولین بازی روز چهارم انتظار تکرار شدن یک بازی خوب را بین تیم‌های OG و Team Secret داشتند. ولی برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت و بازی که از هر دو تیم در مرحله گروهی دیده بودیم، تیم Secret با برتری کامل در هر دو بازی بازیکنان OG را از دور مسابقات حذف کرد. در اولین بازی شاهد بازی خوب Yapzor بودیم که با خریدن آیتم‌های Guardian Greaves، Blink Dagger و Octarine Core در کمتر از ۳۰ دقیقه با تشویق تماشاچیان همراه بود و در بازی دوم نیز Zai با یک بازی تماشایی که با هیروی Mars انجام داد کار تیم حریف را به پایان رساند.

دانلود از آپارات

تیم Gambit Esports بعد از حذف کردن Team Liquid بایستی با یکی دیگر از تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی تورنمنت TI9 روبه‌رو می‌شد. در این بازی باز هم شاهد قدرت‌نمایی نماینده روسیه در مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های چین بودیم. بازیکنان Gambit در دو بازی یک طرفه که مجموعا یک ساعت زمان برد، یکی دیگر قوی‌ترین تیم‌های فصل جاری بازی Dota 2 را زمین‌گیر کردند و Immersion در هر دو بازی با هیروی Nyx به عنوان بهترین بازیکن بازی (MVP) انتخاب شد. این تیم با راه‌یابی به مرحله بعدی بایستی با برنده بازی Team Secret و TNC Predator روبه‌رو شود.

دانلود از آپارات

سه بازی در روز پنجم (شنبه، ۱۱ خرداد) برگزار خواهد شد که در پایان روز دو تیم از بخش بازنده‌ها (Lower bracket) حذف می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به کانال ESL One در توییچ یا کانال ESL در یوتیوب به دیدن بازی‌های مرحله اصلی مسابقات ESL One Birmingham 2019 بپردازید.

esl one kuroky

زمان برگزاری بازی‌های روز چهارم به وقت تهران

TNC Predator۱۵:۳۰Team Secret
PSG.LGD۱۹:۲۰Evil Geniuses
برنده بازی اول۲۳:۱۵Gambit Esports


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده