// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹

بسته الحاقی Winds of Magic بازی Warhammer: Vermintide 2 معرفی شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Warhammer: Vermintide 2 با نام Winds of Magic معرفی شد. سازندگان ضمن انتشار تریلری از جزئیات این محتوا رونمایی کردند.

بازی Warhammer: Vermintide 2 سال گذشته منتشر شد و توانست مورد استقبال گرم منتقدین و همچنین طرفداران سری وارهمر قرار بگیرد. سازنده این بازی یعنی استودیو فَت‌شارک (Fatshark) در جریان جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که محتویات جدیدی برای این بازی در نظر گرفته‌ است. اولین بسته الحاقی یا به اصطلاح اکسپنشن این بازی با نام Winds of Magic تابستان سال جاری منتشر می‌شود. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر سینمایی جذاب و مرموزی نیز از آن منتشر کردند تا هیجان بازیکنان را افزایش دهند.

بسته دانلودی «ویندز آو مجیک» قرار است با ویژگی‌های جدیدی میهمان دنیای Vermintide شود. همانند بسیاری از DLCها این محتوا نیز با هدف افزایش گنجایش سطح یا همان Level Cap بازیکنان منتشر می‌شود. همچنین درجه سختی دشوارتری نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا بازی برای بازیکنان کارکشته از روند تکراری خارج شود. فرقه یا به اصطلاح Faction جدیدی نیز به‌عنوان دشمن با نام Beastmen در بازی حضور خواهد داشت.

سلاح‌های جدیدی نیز با این محتوا به دست قهرمانان بازی خواهد رسید. پس اگر مهارت بالایی با هیروی خود کسب کرده‌اید و به‌دنبال چالش‌های جدی‌تر هستید، گویا این آپدیت آرزوی شما را برآورده می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که طرفداران برای دیدن سلاح آتشین جدید Sienna ذوق‌زده شده‌اند.

یکی از اصلی‌ترین مواردی که بسته الحاقی جدید ضمیمه خود کرده است، حالت Winds of Magic است. کاربران با وارد شدن به این حالت خودشان را به نقشه‌‌های آشنایی می‌برند که پیش‌تر در آن ماجراجویی کرده‌اند. البته گویا حالت‌های مختلفی در این نقشه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که هر یک تجربه متفاوتی را به همراه دارند. کاربران با انجام دادن مأموریت‌های این حالت با مرحله‌های جدیدی رو‌به‌رو می‌شوند که در انتها آن‌ها را به دنیای جدیدی می‌برد.

به‌طور کلی می‌توان گفت که این حالت شباهت زیادی به Greater Rifts از Diablo 3 دارد که با المان‌های Horde بازی Gears of War ترکیب شده است. قابلیت بالا بردن درجه سختی مراحل در اختیار کابران قرار می‌گیرد که می‌تواند گیم‌پلی بازیکنان را بیش‌ازپیش سخت‌تر کند.

بسته الحاقی Winds of Magic بازی Warhammer: Vermintide 2 در ماه آگوست سال جاری (مرداد یا شهریور ماه) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. کاربران کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به این لینک در فاز آزمایشی این بسته دانلودی شرکت کنند و بازخوردهای خودشان را با سازندگان در میان بگذارند. فراموش نکنید که در پایین می‌توانید تریلر سینمایی بسته دانلودی جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خودتان را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده