// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

تاریخ آغاز بتای Halo: Reach برای پی سی با انتشار تریلری مشخص شد

کمپانی مایکروسافت با انتشار تریلری از بازی Halo: Reach، تاریخ آغاز بتای این بازی برای پی سی را رسما اعلام کرده است.

پیش‌تر قرار بود که اولین بتای نسخه‌ی پی سی مجموعه Halo: The Master Chief Collection در ماه آوریل آغاز شود؛ اتفاقی که هیچ‌وقت رخ نداد. اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو 343 اینداستریز اعلام کرده که بتای نسخه‌‌ی پی سی بازی Halo: Reach از این مجموعه قرار است در ماه ژوئن آغاز شود.

کسانی که پیش‌تر در برنامه‌ی Halo Insider کمپانی Microsoft عضو شده‌اند، می‌توانند زودتر از سایرین وارد این بتای مهیج شوند. این خبر همزمان با انتشار تریلری از یکی از مراحل بازی Halo: Reach در جریان یک لایواستریم، توسط برایان جرارد، کارگردان و مسئول بخش ارتباط با طرفداران، اعلام شد. وی همچنین اعلام کرد که آن‌ها قرار است مجموعه Halo: The Master Chief Collection را در رویداد E3 2019 برای مخاطبین در دسترس قرار دهند تا بتوانند یکی از مراحل بازی Halo: Reach، به‌نام Tip of the Spear را بازی کنند. اولین بتای این بازی قرار است قبل یا بعد از رویداد E3 2019، در ماه ژوئن (۱۱ خرداد ماه تا ۹ تیر ماه) برگزار شود.

جرارد گفته که علاقه‌ای ندارد که این بازی را در رویداد E3 2019 در منظر عموم قرار دهند؛ به‌این خاطر که در دسترس قرار دادن بازی که هنوز بتای آن برگزار نشده، از نظر وی کار درست و ایده‌آلی نیست و نباید انجام می‌گرفت. تریلر منتشر شده از بازی Halo: Reach را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در لایواستریمی که برای این بازی برگزار شد، اطلاعاتی از نحوه‌ی عملکرد بازی روی پی سی نیز به نمایش درآمد. در این لایواستریم توسعه‌دهندگان سعی داشتند توضیح دهند که سخت در حال تلاش هستند تا بتوانند طوری نسخه‌ی پی سی بازی Halo: Reach و سایر بازی‌های مجموعه Halo: The Master Chief Collection را توسعه دهند که هرکسی که آن را تجربه می‌کند، حس کند که این بازی‌ها از ابتدا برای کامپیوتر توسعه داده شده‌اند. آن‌ها همچنین در مورد برخی از ویژگی‌های نسخه‌ی پی سی بازی از جمله رزولوشن بالاتر و سیستم جدید پیشرفت بازی صحبت کردند.

استودیو 343 Industries همچنین اعلام کرده که چرا در حال حاضر آن‌ها قصد مجهز کردن بازی به پشتیبانی از صفحه نمایش‌های چندتایی و همچنین پشتیبانی از ماد را ندارند. تیم توسعه‌ی بازی گفته که این موارد پس از انتشار بازی و درصورت درخواست طرفداران به Halo: Reach اضافه خواهند شد و نباید در ابتدای انتشار منتظر آن‌ها بود. یکی دیگر از مواردی که این استودیو در مورد آن صحبت کرد، نحوه‌ی ساخت سیستم ضد تقلب یا همان Anti Cheat است که قرار است در بازی‌های مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection وجود داشته باشد. اگر علاقه دارید در مورد موضوعات عنوان شده اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید از این‌ لینک اقدام کنید.

Halo

بازی Halo: Reach علاوه بر پی سی، قرار است در تاریخ نامشخصی نیز برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شود. تنها موردی که در حال حاضر مشخص است این است که این بازی در ابتدا توسط کسانی که عضو برنامه یا سرویس Halo Insiders هستند قابل دسترس می‌شود. اگر می‌خواهید شانس خود را برای ورود زودتر به این بازی امتحان کنید، می‌توانید از این لینک عضو سرویس ذکر شده شوید و در صورت پذیرفته شدن، منتظر باشید تا کمی زودتر از کاربران دیگر به بتای این بازی وارد شوید. در راستای سایر اخبار مربط با مجموعه Halo، مطلع باشید که کمپانی مایکروسافت قرار است اطلاعات جدیدی در مورد بازی Halo Infinite در E3 2019 منتشر کند.

نظرات خود را در مورد مجموعه Halo و بازی‌های آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده