// جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵

بازی Marvel's Avengers دارای حالت چهار نفره کوآپ است

در حساب کاربری توییتر E3، اطلاعاتی از بازی Marvel's Avengers فاش شده است که نشان می‌دهد این بازی دارای حالت کوآپ چهار نفره است.

با اینکه بازی Marvel's Avengers برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اما از آن زمان اخبار دیگری حول این بازی منتشر نشد. چندی پیش اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Marvel's Avengers، اعلام کرد که این بازی در نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری این شرکت حضور دارد.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر E3، تصاویر مختلفی را E3 Coliseum منتشر کرده است. یکی از این تصاویر مربوط به پنل بازی Marvel's Avengers می‌شود که در توضیحاتش اطلاعات مختلفی از بازی فاش شده است. بخش داستانی Marvel's Avengers تنها به‌حالت تک‌نفره ختم نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند این قسمت را به‌صورت مشارکتی (کوآپ) تا سقف چهار بازیکن تجربه کنند. همچنین یک بخش شخصی‌سازی هم برای قهرمان‌ها در نظر گرفته شده است که ازطریق مهارت‌شان بتوانند دشمنان را از بین ببرند.

در توضیحات عکس منتشر شده آمده است:

قدرت‌های خاموش خود را بیدار کنید و به اعضای تیم کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و تیم خلاق مارول گیمز (Marvel Games) بپیوندید، زیرا به‌صورت اختصاصی می‌خواهند در مورد Marvel's Avengers صحبت کنند. Marvel's Avengers تجربه‌ی جدیدی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این بازی ماجراجویی خاص دارای صحنه‌های سینمایی است که داستان بازی را روایت می‌کنند و بازیکنان می‌توانند بازی را به‌صورت تک‌نفره و کوآپ تجربه کنند. می‌توانید در تیم‌های چهارنفره قرار بگیرید، در مهارت‌های غیرطبیعی خود استاد شوید، قهرمان‌های خود را شخصی‌سازی کنید تا شیوه بازی کردن خودتان را خلق کنید و درانتها، مهارت‌های‌تان را ترکیب کنید تا دشمنان را از بین ببرید.

با اینکه اطلاعاتی از ساختار گیم‌پلی و نحوه مبارزات در دسترس نیست، اما وجود حالت مشارکتی چهارنفره و بخش شخصی‌سازی، تاحدی حال‌وهوای Marvel Ultimate Alliance را در ذهن مخاطبان تداعی می‌کند. باید صبر کنیم و ببینیم اسکوئر انیکس چه مواردی را برای هواداران ابرقهرمان‌های مارول در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده