// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲

تیم Vitality عنوان قهرمانی مسابقات CS Summit را به دست آورد

تیم‌های برتر چهارمین دوره مسابقات Summit بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

چهارمین دوره مسابقات CS Summit با حضور شش تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive که به صورت مستقیم به این دوره از مسابقات دعوت شدند، پیگیری شد. مجموع جوایز رویداد ۱۵۰ هزار دلار بود که تیم قهرمان سهمی ۶۴ هزار دلاری را از آن خود کرد.

مسابقات CS Summit در دو مرحله گروهی و حذفی پیگیری شد که مرحله اول مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تمامی تیم‌ها دو مرتبه با یکدیگر بازی کردند. بازی‌های مرحله اول به صورت best-of-one پیگیری شد. چهار تیم برتر مرحله اول به بخش تک حذفی صعود کردند. بازی‌های مرحله دوم به صورت best-of-three برگزار شد.

دانلود از آپارات

تیم فرانسوی Vitality بعد از صدرنشینی در مرحله گروهی چهارمین دوره مسابقات CS Summit به مرحله حذفی مسابقات راه یافت. در بخش حذفی نیز با کسب نتیجه ۲:۱ در مقابل تیم ENCE در مرحله نیمه‌نهایی به عنوان اولین فینالیست مسابقات معرفی شد. در سمت دیگر تیم Liquid که در جایگاه دوم مرحله گروهی قرار گرفته بود در مرحله حذفی با پیروزی در مقابل تیم NRG Esports راهی فینال مسابقات شد. بازی فینال در دو نقشه Nuke و Overpass پیگیری شد که در نهایت تیم Vitality با کسب نتایج ۱۶:۹ و ۱۶:۱۳ توانست به عنوان قهرمانی مسابقات دست یابد. لازم به ذکر است که ماتیو 'ZywOo' هربه، بازیکن هجده ساله تیم Vitality به عنوان باارزش‌ترین بازیکن رویداد (MVP) معرفی شد.

Team Vitality CSGO

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

اولVitality۶۴ هزار دلار
دومTeam Liquid۳۶.۵ هزار دلار
سومNRG Esports۲۱.۵ هزار دلار
چهارمENCE۲۰ هزار دلار
پنجمGhost Gaming۴.۵ هزار دلار
ششمRenegades۳ هزار دلار

با اتمام مسابقات Summit رویداد مهم بعدی تیم‌های بازی کانتر استرایک مسابقات DreamHack Masters Dallas 2019 است که از روز سه‌شنبه شروع شده است و بخش گروهی مسابقات ساعاتی دیگر به پایان خواهد رسید. تمامی مراحل مسابقات به صورت زنده استریم خواهد شد و علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال dreamhacks در توییچ یا کانال DHMasters در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده