// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Spyro Reignited Trilogy احتمالا برای پی سی منتشر می‌شود

بر اساس اطلاعاتی که از یک وب‌سایت رده‌بندی سنی بازی از کشور تایوان منتشر شده، نام سه‌گانه‌ی Spyro Reignited Trilogy برای پی سی در این وب‌سایت لیست شده است.

سال گذشته بود که به‌واسطه‌ی انتشار Spyro Reignited Trilogy، سه نسخه از بازی‌های اسپایرو برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مجددا بازسازی شد. اما کسانی که علاقه‌مند به اجرای این بازی روی پی سی و کنسول محبوب نینتندو سوییچ بودند، با بدشانسی مواجه شده بودند و این امکان برای آن‌ها میسر نبود. پیش‌تر مشخص شده بود که احتمالا نسخه‌ی سوییچ این بازی نیز به‌زودی عرضه شود. حالا نیز بر اساس جدیدترین اخبار بازی و بر اساس اطلاعاتی که از یک وب‌سایت درجه‌بندی بازی در کشور تایوان منتشر شده، احتمالا شاهد انتشار نسخه‌ی پی سی این بازی محبوب نیز خواهیم بود.

این اطلاعات به‌‌این شکل بود که نام بازی Spyro Reignited Trilogy در این وب‌سایت لیست شده بود و بازی دارای کاور نیز بود. اگرچه این اطلاعات در حال حاضر از وب‌سایت حذف شده، اما با توجه به این‌که نام استودیو Iron Galexy Studios، استودیویی که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را برای پی سی پورت کرد، در پس این قضیه دید می‌شود، پس می‌توان احتمال صحت داشتن این خبر را بالا دانست. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز پیش‌تر تنها به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود و تقریبا یک سال بعد به‌صورت همزمان برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز عرضه شد.

Spyro Reignited

در حالی‌که نمی‌توان نگرانی کسانی را که پلتفرم پی سی را به کنسول ترجیح می‌دهند برای انتشار این نسخه از بازی نادیده گرفت، باید گفت که علی‌رغم این‌که بین تاریخچه‌ی این بازی و انتشار آن برای پلتفرم پی سی، ارتباطی وجود ندارد، اما انتشار این نسخه از بازی پس از مدت‌ها انتظار می‌تواند درست مانند بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، تمامی ناراحتی‌های پیشین دارندگان کامپیوتر را از بین برده و توجه آن‌ها را به اجرای این سه‌گانه معطوف کند. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز پیش‌تر به‌عنوان یک اثر انحصاری برای پلی استیشن 4، افراد بسیاری را نیز که روی سایر پلتفرم‌ها تعصب داشتند به خود جذب کرده بود.

علاوه بر این سه‌گانه‌ها که نسخه‌های اصلی آن‌ها به‌صورت انحصاری منتشر شده بودند، کمپانی اکتیویژن به‌زودی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی محبوب Crash Team Racing را با نام بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. به‌شخصه و به‌عنوان یک طرفدار پی سی، بسیار علاقه دارم که این بازی را روزی روی کامپیوتر نیز تجربه کنم. احتمالا باید امیدوار باشیم که استودیو Iron Galexy برای تحقق این رویا نیز وارد کار شود و بازی را برای کامپیوتر پورت کند.

در خصوص درست یا غلط بود احتمال انتشار بازی Spyro Reignited Trilogy برای پی سی تنها راه این است که صبر کنیم و ببینیم که آیا لیست شدن بازی در این وب‌سایت تایوانی در نهایت تبدیل به واقعیت خواهد شد یا تنها با یک خطای انسانی روبرو بوده‌ایم.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده