// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه جدید Need for Speed امسال عرضه می‌شود؛ بازی در E3 2019 حضور نخواهد داشت

الکترونیک آرتز و استودیو گوست گیمز اعلام کرده‌اند که نسخه جدید Need for Speed در سال جاری عرضه می‌شود، اما در رویداد EA Play 2019 نمایش داده نمی‌شود.

آخرین نسخه از مجموعه Need for Speed، بازی Need for Speed Payback بود که نتوانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و بازخوردهای ضعیفی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد. ازطرفی هم‌اکنون در بیست و پنجمین سالگرد مجموعه نید فور اسپید به‌سر می‌بریم و الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نسخه‌ی جدیدی از این بازی را برای کاربران در نظر گرفته است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو گوست گیمز (Ghost Games) در حال ساخت نسخه جدید Need for Speed است و به‌تازگی به‌همراه الکترونیک آرتز تایید کرده‌اند که جدیدترین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. همچنین در ادامه گفته شده است که نسخه 2019 نید فور اسپید که هنوز نام دقیق آن مشخص نیست، در رویداد EA Play 2019 حضور نخواهد داشت. متاسفانه اعلام نشده است که الکترونیک آرتز برنامه‌ای برای این بازی در رویداد مخصوص‌به خودش ندارد.

از آن‌جایی که در سال مهمی برای مجموعه نید فور اسپید به‌سر می‌بریم، تیم سازنده سخت در تلاش است تا بیست و ششمین نسخه از این سری جذاب با کیفیت بسیار بالایی در تاریخی از ۲۰۱۹ عرضه شود. همچنین در این بازی شاهد تمامی مواردی هستیم که این مجموعه را به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ریسینگ تبدیل کرده است. ازاین‌رو شخصی‌سازی ماشین‌ها، حضور اتومبیل‌های صاحب‌نام و گیم‌پلی هیجان‌انگیز، جزو مواردی است که نید فور اسپید 2019 آن‌ها را در خود جای داده است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این نسخه جدید Need for Speed در دسترس نیست و باید منتظر ماند و ببینیم استودیو گوست گیمز و الکترونیک آرتز چه مواردی را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده