نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

منتظر نسخه‌های محدود کنسول ایکس‌باکس وان با طرح Halo 5 باشید

نسخه‌های محدودی از کنسول ایکس‌باکس وان با طرح بازی Halo 5: Guardians در حال ساخت هستند و به زودی عرضه خواهند شد. این خبر را جاش هلمز، رییس استودیوی 343 Industries اعلام کرده است. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

هلمز از طریق توییر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران بازی تایید کرد که اگرچه هنوز این نسخه از ایکس‌باکس وان به طور رسمی معرفی نشده است، اما ساخت و انتشار آن حتمی خواهد بود.

اوایل ماه گذشته‌ی میلادی مایکروسافت اعلام کرد که بازی Halo 5 در تاریخ ۵ آبان‌ به طور اختصاصی برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود؛ احتمالا نسخه‌های محدود این کنسول نیز در همین روز و به طور همزمان با بازی عرضه می‌شوند.

این اولین بار نیست که کنسول ایکس‌باکس وان با طرح یک بازی خاص ارائه می‌شود. سال گذشته، مایکروسافت نسخه‌های ویژه‌ی بازی Call of Duty: Advanced Warfare این کنسول را همراه با انتشار بازی در ماه نوامبر عرضه کرد؛ همچنین طرح سفید رنگ ایکس‌باکس وان به عنوان باندل بازی Sunset Overdrive سال گذشه منتشر شده بود. راکستار نیز در سال ۲۰۱۴ کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را با طرح بازی Grand Theft Auto V معرفی کرد.

در آخرین خبری که از Halo 5 شنیدیم اعلام شده بود که زره مخصوص اسپارتان لاک تنها در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که بازی را از طریق فروشگاه‌های گیم‌استاپ پیش‌خرید کنند. زره شکارچی شخصیت اسپارتان لاک در بخش چندنفره‌ی Halo 5 از روز انتشار بازی قابل استفاده خواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده