// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

بازی موبایل Pokemon Masters معرفی شد

به‌تازگی مجموعه Pokemon با اضافه شدن بازی موبایل Pokemon Masters به‌عنوان جدیدترین عضو مجموعه، بار دیگر طرفداران را خوشحال کرد.

درحالی که مجموعه پوکمون همیشه به‌واسطه‌ی بازی‌هایی که برای دستگاه‌های قابل حمل ساخته و یکی از آن‌ها نیز بازی Pokemon Sword and Shield است که قرار است برای سوییچ عرضه شود و همچنین با موفقیت‌های بسیار بالای بازی‌هایی مانند Pokemon Go و Pokemon Quest، توانسته در بین طرفداران خوش‌نام باقی بماند و بیش از پیش رشد و توسعه پیدا کند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی موبایل، این سری قرار است یک گام به جلوتر بردارد و با معرفی بازی Pokemon Masters بیش از پیش در دل هواداران جای خود را محکم کند. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر شود.

این بازی در جریان رویداد Pokemon 2019 که به‌تازگی برگزار شد و در آن اطلاعات و عناوین جدیدی به اطلاع عموم می‌رسد، معرفی شد. بازی Pokemon Masters قرار است در تاریخی نامعلوم در سال جاری میلادی برای گوشی‌های موبایل منتشر شود. این بازی قرار است توسط استودیو DeNA توسعه داده شود و در آن محوریت بازی حول نبرد بین شخصیت‌های دنیای پوکمون می‌چرخد. البته و همان‌طور که از نام بازی نیز مشخص است، در آن باید با شخصیت‌های شاخه‌های Gym Leaders و Trainers از نسخه‌های قبلی پوکمون مبارزه کرد.

در این بازی سعی شده از تمامی شخصیت‌های دو گروه ذکر شده استفاده شود و بازیکنان می‌توانند در این بازی این شخصیت‌ها را در مقابل پوکمون‌های مختلف قرار داده و مبارزه دهند. در جریان کنفرانس Pokemon 2019 که از این بازی رونمایی شد، گفته شد که برخی از شخصیت‌های Gym Leader آیکانیک مانند Brock و Misty در کنار یک‌سری شخصیت شناخته شده‌ی دیگر از نسخه‌های جدید پوکمون در این بازی موبایل حضور خواهند داشت.

اگرچه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی موبایل Pokemon Masters اعلام نشده، اما کمپانی پوکمون اعلام کرده که ماه آینده قرار است اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را منتشر کند. پس اگر شما نیز جزو علاقه‌مندان به مجموعه Pokemon هستید، به‌زودی شاهد انتشار اخبار جدیدی در مورد بازی Pokemon Masters خواهید بود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این مجموعه، به‌تازگی در زومجی خواندید که نسخه جدید Pokemon Detective Pikachu برای سوییچ تایید شده است.

نظرات خود را در مورد این بازی و مجموعه پوکمون با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده