// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

نسخه جدید Pokemon Detective Pikachu برای سوییچ تایید شد

در جریان رویداد Pokemon 2019 که به‌تازگی برگزار شد، نسخه‌ی جدیدی از بازی Pokemon Detective Pikachu برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد.

علاوه بر بازی Pokemon Sword and Shield که قرار است در تاریخی نامعلوم در سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود، بازی دیگری نیز قرار است برای این کنسول محبوب عرضه شود. بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان کنفرانس Pokemon 2019 که به‌تازگی برگزار شد، نسخه‌ی جدیدی از بازی Pokemon Detective Pikachu رسما تایید شد که قرار است برای نینتندو سوییچ عرضه شود. پیامی که به‌مناسبت تایید شده این نسخه از بازی در توییتر منتشر شده را در زیر مشاهده می‌کنید:

دوست دارید در نقش کاراگاه Pikachu باشید؟ تمامی کارها طوری تنظیم شده که بازی Pokemon Detective Pikachu را برای کنسول سوییچ نیز وارد بازار کنیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتر در مورد این بازی اعلام نشده و شما باید طی روزهای آینده اخبار مربوطه را چک کنید.

این نسخه از بازی که هنوز نام آن نیز منتشر نشده، قرار است ادامه‌دهنده‌ی داستان بازی در نسخه‌ی نینتندو 3DS باشد که این‌بار وارد کنسول سوییچ خواهد شد. کنسول سوییچ دارای تنوع بسیار بالایی در مجموعه‌ی Pokemon است. حضور بازی‌هایی مانند Pokken Tournament DX, Pokemon Quest ،Pokemon: Let’s Go ،Pikachu! and Eevee! ،Pokemon Sword and Shield و حالا نیز یک نسخه‌ی جدید از بازی Pokemon Detective Pikachu همه و همه باعث شده که کنسول سوییچ تبدیل به یک کنسول محبوب برای طرفداران مجموعه پوکمون شود. اگرچه هنوز تاریخ انتشاری برای این نسخه از بازی اعلام نشده، اما باتوجه به این‌که قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود و همچنین اکران فیلم Pokemon Detective Pikachu باعث شده که سال ۲۰۱۹ در اذهان طرفداران این سری باقی بماند.

Detective Pikachu

کسانی که علاقه دارند در مورد بازی Pokemon Sword and Shield اطلاعات بیشتری به‌دست آورند، می‌توانند گوش به زنگ کمپانی نینتندو باشند که قرار است در تاریخ ۵ ماه ژوئن (۱۵ خرداد ماه) به‌طور مستقیم روی این بازی تمرکز داشته باشد و اطلاعاتی از آن را منتشر کند. بازی Pokemon Detective Pikachu همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد قرار است در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۹ منتشر شود که قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده