// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Vectronom برای پی سی و نینتندو سوییچ این ماه منتشر خواهد شد

بازی ریتمیک و پلتفرمر Vectronom در تاریخ ۸ خرداد برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Vectronom یک بازی سبک پلتفرمر ریتمیک از استودیو Ludopium و ناشر آن ARTE فرانسه است که با موزیک‌ متنوع شما را مجبور می‌کند که با همراهی با ریتم بازی، هر مرحله را به پایان برسانید. این بازی شامل تصاویری رنگارنگ، موسیقی الکترونیک و گیم پلی‌ای نرم و روان است. در ادامه می‌توانید تیزر زمان انتشار این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

Vectronom اولین بازی از استودیو مستقل Ludopium است. این بازی تا به الان توانسته جوایز متعدد Con و همچنین جایزه‌ی Best in Play در رویداد GDC امسال را برنده شود.

این بازی یک دنیای توهم زا را با موسیقی فریبنده ترکیب می‌کند و تجربه‌ای جدید در سبک بازی پلتفرمر را برای بازیکنان رقم می‌زند. اگر می‌خواهید هر مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید با ریتم بازی حرکت کنید. پلتفرم‌ها با ریتم بازی ظاهر و غیب می‌شوند در نتیجه برنامه‌ریزی و حرکت کردن دقیق از مهم‌ترین عناصر بازی هستند.

بعضی افراد ممکن است با دیدن این بازی به یاد Crypt of the NecroDancer بیافتند که البته این مقایسه بسیار هم به دور از واقعیت نیست. اما بازی Vectronom سعی داشته تمرکز خود را روی بخش پلتفرمر بازی بگذارد، همان‌طور که بازی Crypt روی سبک بازی Rougelike خود متمرکز بود. در نتیجه باز هم بازی Vectronom یک تجربه‌ی جدید خواهد بود.

حالت اصلی بازی Vectronom به‌صورت تک نفره است. این بازی همچنین از سبک‌های مختلف چند نفره بهره‌مند است که به دوستان شما اجازه می‌دهد این دنیای هیپنوتیزم‌کننده را با شما تجربه کنند. وجود این ويژگی باعث می‌شود که بازیکنان اسپیدران بیشتری به این بازی جذب شوند.

بازی Vectronom در تاریخ تاریخ ۸ خرداد برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید چند ویدیو منتشر شده از گیم پلی بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده