// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار بازی Ancestors: The Humankind Odyssey اعلام شد

به تازگی استودیو Panache Digital Games اعلام کرده که تاریخ انتشار نسخه‌ی پی‌ سی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در ۵ شهریور ماه و نسخه‌های کنسولی نیز پس از آن خواهد بود.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey شما را در نقش یک میمون که در دوران پیش از تاریخ حضور دارد، به دنیای آن زمان می‌برد. اگر شما نیز منتظر تجربه‌ی این بازی خاص هستید، مطلع باشید که بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Panache Digital Games تاریخ انتشار این اثر را اعلام کرده است. یک تصویر جدید نیز از این بازی منتشر شده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Ancestors: The Humankind Odyssey

بر اساس گفته‌های این استودیو و همچنین استودیو Private Division، بازی Ancestors: The Humankind Odyssey قرار است در تاریخ ۲۷ ماه آگوست (۵ شهریور ماه) برای پلتفرم پی سی منتشر شود. این نسخه از بازی مانند بسیاری از بازی‌های دیگر قرار است تا یک سال به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود. کسانی نیز که قصد دارند نسخه‌ی کنسولی بازی را که قرار است برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود تجربه کنند، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند که البته هنوز اعلام نشده که تاریخ دقیق انتشار این نسخه‌ها کی خواهد بود. بنابه گفته‌ی استودیوی سازنده، نسخه‌های کنسولی بازی در ماه آخر سال جاری میلادی منتشر خواهند شد.

استودیو Panache Digital Games به عنوان توسعه‌دهنده‌ی این بازی، توسط کارگردان پیشین سری Assassins Creed تاسیس شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده