// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیم های راه یافته به مرحله اصلی مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2 مشخص شدند

لیست تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor بازی Dota 2 تکمیل شد.

ساعاتی قبل، مراحل مقدماتی دومین فصل مسابقات StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor که آخرین رویداد Minor فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2 است به پایان رسید و لیست تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات تکمیل شد. این رویداد از ۲۲ خرداد با حضور هشت تیم که از شِش منطقه اروپا، کشورهای مستقل مشترک المنافع، چین، جنوب شرق آسیا،‌ آمریکای شمال و آمریکای جنوبی راهی مرحله اصلی شده‌اند پیگیری می‌شود. نکته مهم در مورد این رویداد این است که دو تیم فینالیست این رویداد جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات MDL Disneyland Paris Major را دریافت می‌کنند.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات Starladder ImbaTV

Complexity GamingWinstrike TeamTeam SiriusEHOME
AllianceNinjas in PyjamasMineskiTeam Anvorguesa

خبر خوب برای طرفداران ایرانی بازی Dota 2، صعود تیم Alliance به مرحله اصلی مسابقات StarLadder ImbaTV است. این تیم که به رهبری آیدین سارکوهی معروف به iNSaNiA راهی این رویداد شده است در صورتی که بتواند به جمع دو تیم فینالیست رویداد راه‌یابد جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات MDL را کسب می‌کند. تیم Alliance در حال حاضر با داشتن ۲۷۹ امتیاز DPC در جایگاه پانزدهم جدول فصل جاری قرار دارد و در صورتی که بتواند هزار و ۵۷۰ امتیاز دیگر جمع کند می‌تواند دعوت‌نامه مستقیم مسابقات TI9 را دریافت کند.

در بخش جنوب شرق آسیا نیز تیم Mineski توانست با شکست دادن تیم‌های BOOM ID و Power of MYSG+AU جوایز حضور در مرحله اصلی مسابقات را کسب کند. تا به این لحظه تنها تیمی که توانسته است از این منطقه راهی مسابقات The International شود، تیم Fnatic بوده است و تیم‌های Mineski و TNC Predator تنها امیدهای باقی‌مانده برای دریافت دعوت‌نامه مرحله اصلی مسابقات هستند. لازم به ذکر است که جنوب شرق آسیا یکی از شش منطقه‌ای است که هر سال یک سهمیه بخش مقدماتی مسابقات TI را در اختیار دارد.

با توجه به اینکه مسابقات StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor آخرین شانس تیم‌های علاقه‌مند به کسب امتیاز Dota Pro Circuit بود، برخی تیم‌های مطرح بازی Dota 2 مانند J.Storm ،Team Aster ،Natus Vincere ،Beastcoast و Team Empire دیگر شانسی نخواهند داشت و آخرین امید این تیم‌ها مرحله مقدماتی مسابقات The International است که بعد از مرحله اصلی مسابقات MDL Disneyland Paris Major برگزار خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده