// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

روند ساخت Dead Island 2 متوقف نشده است

شرکت THQ Nordic در جریان گزارش مالی خود اعلام کرده است که بازی Dead Island 2 همچنان در دست توسعه است و برای پلتفرم‌های نسل هشتمی عرضه می‌شود.

Dead Island و Dead Island: Riptide جزو بازی‌های زامبی محوری بودند که در نسل هفتم پا به دنیای بازی‌های ویدیویی گذاشتند. در سال ۲۰۱۴ بازی Dead Island 2 توسط دیپ سیلور (Deep Silver) معرفی شد، اما دیگر خبری از روند توسعه و زمان عرضه‌ی بازی منتشر نشد. کاربران و مخاطبان بازی‌های ویدیویی بر این عقیده هستند که توسعه‌ی این بازی متوقف شده است، اما شرکت THQ Nordic، شرکت مادر دیپ سیلور و صاحب امتیاز مجموعه Dead Island، در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که این بازی همچنان در دست ساخت قرار دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، لارس وینگفروس، مدیرعامل شرکت THQ اعلام کرده است که پروسعه توسعه بازی Dead Island 2 متوقف نشده است و در آینده اخبار بیشتری حول این بازی منتشر می‌شود. همچنین در این گزارش مالی اعلام شده است که بازی Dead Island 2 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. ازاین‌رو می‌توان انتظار داشت که تا پاییز سال ۲۰۲۰، بازی Dead Island 2 برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه شود.

معمولا بازی‌هایی که روند عرضه بسیار طولانی را سپری می‌کنند، در انتها مورد استقبال زیادی قرار نمی‌گیرند. البته همیشه استثناهایی هم وجود دارد و امیدواریم Dead Island 2 هم بتواند عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده