// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Rime را از فروشگاه اپیک گیمز به رایگان دانلود کنید

کاربران کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند بازی Rime را به رایگان روی فروشگاه اپیک گیمز دانلود و تجربه کنند.

یکی از سیاست‌های جالب اپیک گیمز (Epic Games) برای جذب کاربران کامپیوتر به فروشگاه اپیک گیمز، این است که هر دو هفته بازی رایگانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این‌درحالی است که در جریان تخفیف‌های Epic Mega Sale، به‌صورت هفتگی یک بازی رایگان در دسترس کاربران قرار داده می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هم‌اکنون بازی Rime روی فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. کاربران برای دریافت این بازی تنها کافی است کلاینت اپیک گیمز را باز کنند و وارد صفحه بازی Rime شوند تا بتوانند آن را به‌صورت رایگان دریافت کنند. پس از دریافت بازی، برای همیشه می‌توانید آن را تجربه کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تا تاریخ ۹ خرداد ماه (۳۰ مِی) حتما این بازی را دانلود کنید، زیرا پس از تاریخ ذکر شده، بازی دیگری جایگزین آن خواهد شد. City of Brass در واقع بازی رایگان بعدی این فروشگاه است که پس از تاریخ یاد شده در دسترس قرار می‌گیرد.

Rime جزو آن دسته از بازی‌هایی است که لحظات خاص و احساسی را در بازیکنان القا می‌کند و اگر علاقه‌مند به بازی‌های ماجراجویی داستان محور هستید، Rime می‌تواند لحظات بسیار خوبی را برای شما به‌وجود آورد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بازی Rime را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده