// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

گروه بندی و زمان مسابقات DreamHack Masters Dallas بازی CS:GO

تیم‌های مرحله اصلی رویداد DreamHack Masters Dallas 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند و گروه‌بندی مسابقات منتشر شد.

سومین رویداد مهم سال ۲۰۱۹ در بازی Counter Strike: Global Offensive از هفته بعد شروع خواهد شد. طبق جدیدترین اخبار مسابقات، گروه‌بندی مرحله اصلی رویداد DreamHack Masters Dallas 2019 در اختیار علاقه‌مندان به رقابت‌های ورزش الکترونیک قرار گرفته است. در مرحله اصلی این دوره از مسابقات شانزده تیم حضور دارد که برای به‌دست آوردن بخشی از جایزه ۲۵۰ هزار دلاری به رقابت می‌پردازند.

دالاس، تگزاس قرار است از هفتم خرداد ماه به مدت هفت روز میزبان تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی تورنمنت DreamHack Masters Dallas 2019 باشد. این رویداد در دو مرحله گروهی و حذفی پیگیری خواهد شد که در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه هشت تیمی قرار می‌گیرند و در یک قالب دو حذفی بایستی با یکدیگر رقابت کنند. در نهایت شش تیم برتر مرحله گروهی (از هر گروه سه تیم) راهی مرحله دوم خواهند شد. مرحله دوم به صورت تک حذفی برگزار می‌شود.

گروه‌بندی و زمان برگزاری بازی‌ها

گروه A - هفتم خردادگروه B - هشتم خرداد
Team Liquid۲۱:۳۰Lucid DreamENCE۰۰:۱۰Isurus Gaming
North۲۱:۳۰Team VitalityG2 Esports۰۰:۱۰Renegades
Windigo Gaming۲۲:۵۰FaZe ClanFURIA Esports۰۱:۳۰NRG Esports
TYLOO۲۲:۵۰Ninjas in PyjamasCloud9۰۱:۳۰Fnatic

مسابقات DreamHack Masters Dallas 2019 سومین رویدادی است که با همکاری دو برند ESL و DreamHack Masters برگزار می‌شود و این سری مسابقات با نام Intel Grand Slam معرفی می‌شوند. در دو دوره قبلی مسابقات سال میلادی جاری تیم‌های Astralis و Team Liquid عناوین قهرمانی را کسب کرده‌اند و با توجه به اینکه تیم Astralis در این دوره از مسابقات حضور ندارد، Team Liquid شانس خوبی را برای به‌دست آوردن دومین عنوان قهرمانی مهم سال خواهد داشت. لازم به ذکر است که اولین تیمی که بتواند چهار قهرمانی را در سری مسابقات Intel Grand Slam به‌دست آورد، جایزه‌ای یک میلیون دلاری را از آن خود می‌کند.

تمامی مراحل مسابقات به صورت زنده استریم خواهد شد و علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال dreamhacks در توییچ و یا کانال DHMasters در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده