// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

فروش بازی God of War از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

بازی God of War از زمان عرضه‌اش تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

God of War را می‌توان موفق‌ترین انحصاری پلی‌ استیشن 4 دانست که در آوریل سال گذشته عرضه شد و توانست در رویدادهای مختلف، جوایز بسیاری را از آن خود کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی به‌تازگی ارئه‌ای داشته است که در جریان آن در مورد فروش بازی God of War صحبت کرده است. جدا از این مورد سونی در مورد استراتژی‌های خود برای نسل آینده و لایو سرویس‌ها هم صحبت کرده است.

در بخش فروش بازی God of War، سونی اعلام کرده است که این بازی از زمان عرضه‌اش در آوریل سال گذشته تا به امروز توانسته است بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. درواقع سونی در مورد عملکرد نسخه‌های جدید مجموعه‌هایش در نسل هشتم نسبت به نسل هفتم سخن گفته است و دراین‌میان هم به‌فروش God of War اشاره شده است. این میزان فروش برای God of War آن‌چنان دور از ذهن نیست، زیرا این بازی در زمان عرضه‌اش توانست لقب پرفروش‌ترین بازی PS4 در زمان عرضه را به خود اختصاص دهد.

از دیگر بازی‌های سونی که روی پلی‌استیشن 4 عملکرد بهتری داشته‌اند، می‌توان به بازی Uncharted 4: A Thief's End اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد God of War و فروش این بازی انحصاری چیست؟

فروش بازی های پلی استیشن 4


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده