// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

پایان مراحل انتخابی EPICENTER Major بازی Dota 2 و مشخص شدن تیم‌های برتر

لیست تیم‌های برتر مرحله آنلاین تورنمنت EPICENTER Major بازی Dota 2 مشخص شد.

بعد از سه روز رقابت متوالی، بالاخره تیم‌های برتر مناطق مختلف بازی Dota 2 جهت حضور در مرحله اصلی رویداد EPICENTER Major که آخرین رویداد فصل جاری است، مشخص شدند. با توجه به اهمیت بالای این رویداد قبل شروع شدن مراحلی مقدماتی و انتخابی شاهد تغییرات در نوع برگزاری بخش آنلاین تورنمنت بودیم. طبق اعلامیه رسمی کمپانی ولو برخلاف گذشته این رویداد با حضور سه تیم اروپایی و سه تیم چینی برگزار خواهد شد. نکته قابل توجه دیگر تغییرات بخش Minor بود که به دو فینالیست رویداد StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor جواز حضور در مرحله اصلی رویداد EPICENTER را خواهد داد.

سهمیه‌بندی مسابقات EPICENTER Major

آمریکای شمالیآمریکای جنوبیآسیای شرقیچینکشورهای مستقلاروپاStarLadder
۲۲۲۳۲۳۲

قطعا رویداد EPICENTER Major از اهمیت بالایی برخوردار است و به عنوان مهم‌ترین رویداد سال بعد از TI9 مطرح خواهد شد. در این رویداد هشت تیمی که تا به این لحظه جواز حضور در مرحله اصلی تورنمنت The International را به‌دست آورده‌اند حضور دارند. از طرفی این رویداد مشخص کننده چهار تیم دیگری است که به صورت مستقیم جواز حضور در مسابقات TI9 را به‌دست می‌آورند.

تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی EPICENTER Major

Team LiquidGambit EsportsOGTeam Secret
Vici GamingRoyal Never Give UpPSG.LGDVirtus Pro
Evil GeniusesForward GamingFnaticTNC Predator
فینالیست StarLadderفینالیست StarLadderInfamouspaiN Gaming
احتمالا نسخه ۷.۲۲ در اوایل خرداد ماه منتشر می‌شود و تغییرات قابل توجهی را قبل از شروع شدن مسابقات TI9 در بازی اعمال می‌کند

اتفاق مهم بعدی برگزار شدن این رویداد در نسخه بعدی بازی یعنی ۷.۲۲ خواهد بود. طبق اعلامیه‌ای که همراه با انتشار بتل‌پس ۲۰۱۹ منتشر شد، نسخه بعدی بازی دوتا 2 بعد از اتمام مراحل مقدماتی مسابقات StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor منتشر می‌شود. مراحل آنلاین رویداد StarLadder از فردا در شِش منطقه مختلف پیگیری می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود که نسخه ۷.۲۲ بازی در تاریخ ۲۵ مه مصادف با چهارم خرداد در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

رقابت‌های مرحله اصلی رویداد EPICENTER Major از اول تیر شروع می‌شود و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. مسکو، پایتخت روسیه میزبان این رویداد خواهد بود که با مجموع جوایز یک میلیون دلار پیگیری می‌شود. مراحل گروهی رویداد در روزهای اول و دوم تیر پیگیری خواهند شد و سه روز پایانی مرحله اصلی با حضور تماشاچیان علاقه‌مند به ورزش الکترونیک در CSKA Arena برگزار خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده