// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

نسخه جدیدی از Vampire: The Masquerade در دست ساخت است

به‌تازگی مشخص شده که نسخه‌ی جدیدی از بازی Vampire: The Masquerade در دست ساخت قرار دارد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد سالانه‌ی موسوم به Bigben Week، که توسط استودیوی فرانسوی بیگ بن اینتراکتیو برگزار می‌شود، اعلام شده که نسخه‌ی جدیدی از بازی Vampire: The Masquerade در دست ساخت قرار دارد. در حال حاضر اطلاعات بسیار اندکی در مورد این پروژه که هنوز نامی نیز برای آن مشخص نشده در دسترس است؛ از جمله این‌که قرار است توسط استودیو بیگ بد ولف (Big Bad Wolf)، استودیو سازنده‌ی بازی The Council، در سبک نقش آفرینی روایی ساخته شود.

استودیو Bigben Interactive اعلام کرده که این بازی قرار است تحت لیسانس بازی Vampire: The Masquerade ساخته شود. این استودیوی فرانسوی اعلام کرده که اطلاعات بیشتر در مورد این بازی در مراسم Gamescom 2019 که قرار است در ماه آگوست (۱۰ مرداد ماه به بعد) برگزار شود، اعلام خواهد شد. علاوه بر این، در پایان ویدیویی که در جریان رویداد Bigben Week نمایش داده شده بود نیز لوگویی از یک بازی برپایه‌ی Vampire: The Masquerade نمایان بود که دلیل بر ساخت نسخه‌ی جدیدی از این بازی است.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

البته در نظر داشته باشید که از آن‌جایی که بازی Vampire: The Masquerade - Bloodline 2 در ماه مارس توسط استودیو پارادوکس اینتراکتیو معرفی شده، پروژه‌ی جدید بیگ بن اینتراکتیو یک بازی دیگر خواهد بود. معرفی شدن دو بازی با یک نام از دو شرکت جداگانه، آن هم در این حد نزدیک به هم از نظر زمانی، جالب به‌نظر می‌رسد. نسخه‌ی اول بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. پس از آن نسخه‌ی دیگری که برای پی سی و برخی پلتفرم‌های موبایلی منتشر شد بازی Vampire The Masquerade: We Eat Blood بود که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد.

بازی Vampire: The Masquerade - Bloodline 2 قرار است در سال ۲۰۲۰ توسط استودیو هارد سویت لبز (Hardsuit Labs) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. داستان بازی نیز تا به این‌جای کار گویای این است که شما یک شخصیت را انتخاب می‌کنید و وارد جنگ بین دو قبیله‌ی خون‌‌آشام در خیابان‌های شهر سیاتل خواهید شد. داستان این بازی اصطلاحا ری‌اکتیو است؛ به این معنی که تصمیمات بازیکن در روند کلی آن نقش مهمی خواهد داشت. بازی Vampire: The Masquerade - Bloodline 2 دارای زاویه‌ی دید اول شخص است که در آن با سلاح‌های دستی مانند شمشیر باید در قالب یک خون‌ آشام به نبرد با دشمنان بروید.

نظرات خود را در رابطه‌ با این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده