// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ انتشار Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای پی سی مشخص شد

بالاخره استودیو کوآنتیک دریم تاریخ انتشار بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls را برای پی سی اعلام کرد.

در آخرین روز از اسفند ماه پس از گمانه‌زنی‌های بسیار مبنی‌بر عرضه بازی‌های دیوید کیج برای سایر پلتفرم‌ها، فروشگاه اپیک گیمز اعلام کرد سه بازی محبوب و تحسین‌شده Heavy Rain ،Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human برای پی سی به صورت انحصاری از طریق این فروشگاه منتشر خواهند شد.

کوآنتیک دریم متاسفانه تاریخ انتشار دقیق بازی Detroit: Become Human را مشخص نکرده و تنها به ذکر «پاییز ۲۰۱۹» اکتفا کرده است، اما در پایان تریلری که در پایین می‌توانید مشاهده کنید، رسما اعلام شد بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls به ترتیب در ۳ تیر و ۵ مرداد منتشر خواهند شد. همچنین هر سه بازی پیش از انتشار یا به هنگام عرضه یک دمو رایگان خواهند داشت.

دانلود تریلر از آپارات

استیو آلیسون، مدیر فروشگاه اپیک گیمز چندی قبل در مورد انتشار بازی‌های دیوید کیج برای پی سی گفته بود:

از اینکه می‌توانیم میزبان یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین استودیوهای بازی‌سازی شویم، به‌شدت خوشحال و هیجان‌زده هستیم؛ استودیویی که آثارش از پیش‌گام‌های سبک داستان‌گویی تعاملی بوده و از اینکه آن‌ها اولین قدم‌های رسیدنشان به دیگر پلتفرم‌ها را قرار است همراه‌ با ما بردارند به خودمان افتخار می‌کنیم.

آیا طرفدار بازی‌های تعاملی هستید؟ نظرات خود پیرامون بازی Heavy Rain و بازی Beyond: Two Souls را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذراید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده