// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازیگر سریال مردگان متحرک در تایید صحبت‌های دل تورو: ساخت Silent Hills لغو شد

همان طور که پیش‌بینی می‌شد، دیگر نمی‌توان انتظار عرضه بازی Silent Hills را داشت. گیلرمو دل تورو که در ساخت این اثر با هیدئو کوجیما همکاری می‌کرد و همچنین نورمن ریدوس بازیگر سریال The Walking Dead این موضوع را تایید کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

براساس تصویری که روزنامه‌نگاری به نام مت هک‌نی در توئیتر منتشر کرد، دل تورو در رویداد انجمن فیلم‌های سینمایی سن‌فرانسیسکو که در شب گذشته برگزار شد، این موضوع را فاش کرد که Silent Hills جدیدی در کار نخواهد بود. این کارگردان در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ درباره‌ی Silent Hills گفت که ساخت این بازی لغو شده است و این موضوع قلب او را شکسته است.

به دلیل این که هیچ مدرک صوتی مبنی بر به زبان آوردن چنین صحبت‌هایی از سوی دل‌ تورو وجود نداشت، ما آن را به عنوان یک شایعه در نظر گرفتیم. اما کمی بعد نورمن ریدوس تایید کرد که این پروژه در آب غرق شده است و دیگر نمی‌توان انتظار عرضه‌ی آن را داشت.

ریدوس در توئیتر خود این پیام را نوشت و آن را به مقاله‌ای درباره‌ی نقل قول دل تورو لینک کرد:

واقعا انتظار وقوع چنین اتفاقی را داشتیم. از همگی عذرخواهی می‌کنم.

وقتی که کونامی اعلام کرد نسخه‌ی دموی قابل‌بازی (PT) در تاریخ ۲۹ آپریل (۹ اردیبهشت) از فروشگاه پلی‌استیشن حذف می‌شود، احتمال وقوع چنین اتفاقی بیش از پیش شد.

وضعیت آشفته‌ای در شرکت کونامی به‌وجود آمده است. هیدئو کوجیما بعد از تکمیل ساخت Metal Gear Solid 5: Phantom Pain در اواخر سال جاری میلادی، این شرکت را ترک خواهد کرد.

به نظر شما دلیل وقوع چنین اتفاقاتی را در شرکت کونامی چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده