// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

بازی موبایل Pokemon Rumble Rush معرفی شد

شرکت The Pokemon Company با معرفی بازی Pokemon Rumble Rush برای سیستم عامل اندروید و iOS، این بازی را در دسترس کاربران استرالیا قرار داد.

در سال ۲۰۱۷، بازی موبایل Pokeland معرفی شد، اما دیگر خبری از این بازی در دسترس قرار نگرفت و هیچ‌وقت عرضه نشد. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت The Pokemon Company، بازی اندروید و آیفون Pokemon Rumble Rush را معرفی کرده است. همچنین این بازی آیفون و اندروید برای کاربران کشور استرالیا در دسترس قرار گرفته است. این گفته بدین معنا است که انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد عرضه‌ی جهانی Pokemon Rumble Rush برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS باشیم.

همچنین سایت ژاپنی Pokemon Rumble Rush SP (نام این بازی در ژاپن) هم اعلام کرده است که بازی ذکر شده در روزهای آینده عرضه می‌شود. درواقع بازی موبایل Pokemon Rumble Rush همان بازی Pokeland است که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود و حال به‌نظر می‌رسد این بازی از ابتدا ساخته شده است و تغییرات زیادی روی آن اعمال شده است. از نظر گیم‌پلی، بازی Pokemon Rumble Rush طبق بازی اکشن و رایگان Pokemon Rumble World طراحی شده است که در گذشته برای نینتندو 3DS عرضه شده بود.

داستان بازی در جزیره‌ای اتفاق می‌افتد که شایعه شده است در داخل آن پوکمون‌های مختلفی از جهان پوکمون قرار دارند. بازیکنان باید این جزیره‌ی مرموز را مورد بررسی قرار بدهند و ازطریق پوکمون مخصوص به‌خودشان، با سایر پوکمون‌های وحشی جزیره مبارزه کنند. همچنین تیم سازنده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم برای این بازی موبایل استفاده کرده است. در انتها اشاره شده است که بازی موبایل Pokemon Rumble Rush با بازی موبایل Pokemon ساخته استودیو DeNA ارتباطی ندارد که در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده