// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

نسخه ریمستر Ghostbusters: The Video Game در یک سایت امتیازدهی لیست شد

در اقدامی عجیب و جالب، نسخه‌ی ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game در یک وب‌سایت امتیازدهی تایوانی لیست شده است.

تقریبا ۱۰ سال از انتشار بازی Ghostbusters: The Video Game که توسط شرکت آتاری برای کنسول‌های آن زمان عرضه شده بود می‌گذرد. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی و با نزدیک‌تر شدن به دهمین سالگرد انتشار بازی، چنین به نظر می‌رسد که قرار است شاهد نسخه‌ی ریمستر این بازی محبوب باشیم. 

یک وب‌سایت امتیازدهی بازی تایوانی در اقدامی عجیب نسخه‌ی ریمستر این بازی را با نام Ghostbusters: The Video Game Remastered لیست کرده که قرار است برای ایکس باکس وان منتشر شود. البته هنوز مشخص نیست که آیا این کار یک اشتباه بوده یا واقعا نوید‌دهنده‌ی انتشار این بازی است. ناشر این نسخه از بازی نیز به‌نام شرکت مدداگ گیمز، شرکتی که انتشار بازی NBA Playgrounds را برعهده داشته، ثبت شده است. در این لیست هیچ خبری از تاریخ انتشار برای این بازی یا پشتیبانی از سایر پلتفرم‌ها مانند پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیست.

Ghostbusters

اگرچه این اقدام را شاید نتوان یک خطای انسانی در نظر گرفت، اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که فعلا زود است که بخواهیم این خبر را مبنی بر تایید شدن ساخت بازی فرض کنیم. علاوه بر احتمال پایینی که برای خطا بودن این اقدام می‌توان در نظر گرفت، این امکان نیز وجود دارد که این اقدام تنها نشان‌دهنده‌ی اضافه شدن بازی به لیست بازی‌های Backward Compatibility ایکس باکس وان باشد. البته با در نظر گرفتن این نکته که این وب‌سایت تایوانی پیش‌تر اضافه شدن بازی‌های دیگر به این سرویس را نمایش نداده، از این‌رو این احتمال نیز پایین می‌آید.

تنها گزینه‌ی باقی‌مانده این است که بازی Ghostbusters: The Video Game Remastered قرار است ساخته و در آینده عرضه شود. با نگاهی به سابقه‌ی برخی از بازی‌هایی که خبر ساختشان پیش‌تر به واسطه‌ی لیست شدن در این نوع وب‌سایت‌ها لو رفته است، پس احتمال این‌که در آینده‌ای نزدیک با خبر تایید شدن ساخت این بازی خوشحال شویم، وجود دارد؛ اما هنوز برای قضاوت کردن بسیار زود است و باید صبر کرد و دید که آیا این خبر تبدیل به واقعیت خواهد شد یا تنها نشان‌دهنده‌ی یک اشتباه انسانی است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا شاهد نسخه‌ی ریمستر Ghostbusters: The Video Game خواهیم بود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده