// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

تاریخ انتشار بازی Dauntless مشخص شد

پس از تاخیر در انتشار بازی Dauntless، استودیو فینیکس لبز اعلام کرده که این بازی قرار است تا یک هفته‌ی دیگر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو فینیکس لبز اعلام کرده که بازی Dauntless قرار است در تاریخ ۲۱ ماه مه (۳۱ اردیبهشت ماه) به‌صورت رایگان و در فروشگاه اپیک گیمز برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شود. این بازی اکشن در روز انتشار یک بسته‌ی Hunt Pass نیز دریافت خواهد کرد.

همزمان با انتشار این اثر، یک‌سری تغییرات و بهبودهای فنی جهت روان‌تر کردن بازی برای نسخه‌های کنسولی بازی اعمال خواهد شد که بسیاری از این بهبودها در بتای عمومی نسخه‌ی پی سی بازی نیز دیده می‌شود. اولین تغییر بزرگ در بخش کمپین بازی خواهد بود. یکی دیگر از این موارد مربوط می‌شود به صفحه‌ای که پس از هر شکار یا Hunt برای بازیکن نمایش داده می‌شد تا اطلاعات آن شکار را به وی نشان دهد. از این پس این صفحه حاوی اطلاعات بیشتری خواهد بود تا بازیکن را به‌شکل بهتری یاری دهد که در چه سطح و جایگاهی قرار گرفته و چه امتیازهای به‌دست آورده است.

Dauntless

سیستم Mastery بازی نیز کار پیگری و مشاهده میزان پیشرفت بازیکن را راحت‌تر کرده است. علاوه بر امکان مشاهده میزان پیشرفت مراحل و حتی سلاح‌های شما، می‌توانید تنها به واسطه‌ی بازی کردن، امتیاز کسب کنید. کسانی که برای اولین بار است که وارد این بازی می‌شوند و پیش‌تر بتای آن را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند با برداشتن بسته‌ی Arcslayer Pack به یک زره مخصوص و همچنین مقداری پول داخل بازی و معجون‌های بسیار کاربردی دست پیدا کنند. همچنین قابل ذکر است کسانی که بتای عمومی بازی را روی پی سی تجربه کرده‌اند، این آخرین فرصت است که بسته‌های Ramsguard Supporter را از فروشگاه داخل بازی تهیه کنند.

به محض انتشار Dauntless، این بازی در فروشگاه Epic Games قرار خواهد گرفت و البته کاربران نسخه‌ی کنسولی نیز می‌توانند با وارد شدن به حساب اپیک گیمز خود، پیشرفت‌های احتمالی را که از بتای عمومی بازی روی پی سی به‌دست آورده‌اند، به نسخه‌ی کنسولی منتقل کنند. علاقه‌مندان به تجربه‌ی این‌چنین بازی‌هایی روی کنسول نینتندو سوییچ و همچنین موبایل نیز مطلع باشند که استودیو Phoenix Labs در حال کار کردن روی این نسخه‌ها است که البته هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد اعلام نشده است.

اگر بتای بازی Dauntless را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در این باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده