نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

آپدیت 5.0 بازی Pillars of Eternity II: Deadfire منتشر شد

به‌مناسبت گذشت یک سال از انتشار بازی Pillars of Eternity II: Deadfire، آپدیت 5.0 آن منتشر شده که مواردی چون یک چالش بسیار سخت را به بازی اضافه می‌کند. 

Pillars of Eternity II: Deadfire یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی سال ۲۰۱۸ بود که توسط استودیو آبسیدین ساخته شده است. حال و پس از گذشت یک سال از انتشار این بازی موفق، آبسیدین آپدیت 5.0 را برای آن منتشر کرده است که محتویات جالبی چون یک چالش بسیار سخت به بازی اضافه می‌کند؛ چالشی که تمام کردن آن جوایزی در دنیای واقعی برای بازیکنان به‌ارمغان خواهد آورد. 

آپدیت جدید Pillars of Eternity II: Deadfire تغییرات مختلفی در آن اعمال می‌کند اما بدون شک جالب‌ترین ویژگی آن، اضافه شدن چالشی به اسم آلتیمیت به بازی است. برای انجام این چالش باید تمام God Challenge‌های بازی را فعال کنید که این کار تجربه بازی را بسیار سخت خواهد کرد؛ آنقدر سخت که سازندگان اعلام کرده‌اند مطمئن نیستند بازیکنی بتواند چالش آلتیمیت بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد! با این حال آبسیدین برای افرادی که موفق به این کار شوند، جوایز بسیار ارزشمندی در نظر گرفته است. 

۱۲ نفر اولی که بتوانند چالش آلتیمیت بازی را پشت سر بگذارند، این جایزه را از آبسیدین دریافت خواهند کرد که اسم آن‌ها روی نوعی نشان نوشته شود و در لابی اصلی استودیو آبسیدین قرار بگیرد تا تمام افرادی که به این استودیو رفت و آمد می‌کنند اسم این افراد را مشاهده کنند! روی این نشان‌ها قرار است نام بازیکن، نام شخصیت وی و همینطور سطح کاراکتر نوشته شود. همچنین ۵۰ نفر اولی که موفق به پشت سر گذاشتن چالش آلتیمیت شوند، یک بسته هدیه از آبسیدین دریافت خواهند کرد که به آدرس آن‌ها ارسال می‌شود. 

اما آپدیت 5.0 بازی Pillars of Eternity II: Deadfire، محتویات دیگری هم دارد؛ برای مثال این آپدیت تغییراتی در رابط کاربری مربوط به کشتی‌ها اعمال می‌کند تا نبرد‌های دریایی به شکل روان‌تر و بهتری اجرا شوند. همچنین حالت نوبتی بازی که طرفداران از مدت‌ها پیش به‌دنبال آن بودند، در این آپدیت به بازی اضافه می‌شود و البته که سازندگان یک سری توضیحات داستانی بازی را هم واضح‌تر کرده‌اند تا گیمر‌ها بتوانند اطلاعات داستانی بهتری در حین تجربه اثر کسب کنند. در نهایت این آپدیت با اعمال تغییراتی در Anarchist Path باعث شده تا تجربه آن کمی راحت‌تر شود. در پایان می‌توانید تریلر مربوط به این آپدیت را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire در حال حاضر برای ویندوز و مک منتشر شده و قرار است امسال در دسترس کنسول‌ها هم قرار بگیرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده