نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

Batman: Arkham Knight و Metal Gear Rising به سرویس PlayStation Now می‌آیند

سونی بازی‌هایی را که قرار است در ماه می به لیست سرویس PlayStation Now اضافه شوند معرفی کرد. 

حالا که اوایل ماه جدید میلادی است، طرفداران پلی استیشن انتظار سونی را می‌کشند تا بازی‌هایی را که برای اضافه کردن به سرویس PlayStation Now تدارک دیده را معرفی کند. آخرین نسخه از سری بازی‌های محبوب بتمن که در استودیو راک استدی (Rocksteady) ساخته شده است، به این سرویس راه پیدا می‌کند و شاهد مجموعه کامل در Playstation Now خواهیم بود. سازندگان همچنین قصد دارند بازی‌های مهمی از سری Lego و همچنین سری پرطرفدار Metal Gear را برای طرفداران روی سرویس PlayStation Now مهیا کنند.

بازی Batman: Arkham Knight یکی از مهمترین بازی‌هایی است که این ماه قرار است به سرویس PlayStation Now اضافه شود. تمامی نسخه‌های قبلی سری Arkham یعنی بازی‌هایی چون Batman: Arkham Asylum، Arkham City و Arkham Origins هم‌اکنون روی این سرویس قرار دارند و با پیوستن Arkham Knight به جمع آن‌ها، مجموعه‌ی بازی‌های تحسین‌شده‌ی Arkham روی سرویس PS Now کامل می‌شود.

arkham knight

به جز بازی راک استدی، این ماه هک‌ان‌اسلش تحسین‌شده‌ی پلاتینوم گیمز (Platinum Games) قرار است راهش را به این سرویس باز کند. بازی Metal Gear Rising Revengance Ultimate Edition قرار است یکی دیگر از بازی‌هایی باشد که در ماه می به لیست PS Now افزوده می‌شود. اگر داستان این بازی را به یاد ندارید لازم است بگوییم واقیع این نسخه که یک اسپین آف از مجموعه‌ی متال گیر محسوب می‌شود چهار سال پس از اتفاقات داستان بازی Metal Gear Solid IV: Guns of the Patriots به وقوع می‌پیوندد و شما را در نقش یک سایبورگ به نام رایدن قرار می‌دهد. این بازی با تمام بازی‌های مجموعه‌ی متال گیر تفاوت‌هایی اساسی دارد و چاشنی‌های اکشن- هک‌ان‌اسلش گونه‌ی استودیو پلاتینیوم گیمز نیز آن را به معجون عجیبی تبدیل کرده که تجربه‌هایی ناب از اکشن، مخفی‌کاری و قصه‌گویی را به ارمغان می‌آورد. نسخه‌ی Ultimate Edition این بازی همه‌ی محتویاتی را که به صورت بسته‌های الحاقی برای بازی عرضه شده است را درون خود دارد و این بدین معنا است که شما محتوای زیادی در اختیار شما خواهد بود تا ساعت‌ها خود را با آن سرگرم کنید.

صد البته این‌ها تنها بازی‌هایی نیستند که قرار است در این ماه راهی جمع بازی‌های PS Now شوند. بازی‌هایی همچون The LEGO Ninjago Movie Video Game، 8-Bit Armies، Brawlout، Dangerous Golf، Tales of Zestiria، Majin and the Forsaken Kingdom، Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter و Miko Gakkout Monogatari: Kaede Episode از دیگر آثاری هستند که قرار است در این ماه، لیست بازی‌های موجود در سرویس PlayStation Now را پربارتر از قبل کنند.

سرویس PlayStation Now هم‌اکنون روی هر دو پلتفرم پی سی و پلی استیشن 4 قابل دسترسی است و در حالی که سرویس به طور ویژه برای استریمینگ طراحی شده، هر کدام از بازی‌های پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 2 که روی آن قرار دارند، قابلیت دانلود شدن را نیز دارند.

نظر شما کاربران زومجی درباره بازی‌های جدید سرویس استریمینگ سونی چیست؟ آیا شما از این سرویس استفاده می‌کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده