// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

عنوان قهرمانی رویداد IEM Sydney 2019 بازی CS:GO به Team Liquid رسید

آخرین رویداد سری مسابقات Intel Extreme Masters که با نام IEM Sydney 2019 شناخته می‌شود با قهرمانی Team Liquid به پایان رسید.

چهاردهمین رویداد سری مسابقات Intel Extreme Masters که با نام IEM Sydney 2019 شناخته می‌شود، و همیشه میزبان بهترین تیم‌های بازی Counter Strike: Global Offensive است، به پایان رسید. در این رویداد که در شهر سیدنی، استرالیا برگزار شد، شانزده تیم مطرح بازی کانتر استرایک حضور داشتند. مجموع جوایز رویداد ۲۵۰ هزار دلار بود که قهرمان رویداد سهمی ۱۰۰ هزار دلاری را به‌دست آورد.

مرحله اصلی رویداد به مدت یک هفته طول کشید و تیم‌های حاضر در این مرحله بایستی در دو بخش گروهی و حذفی با یکدیگر رقابت می‌کردند. مرحله گروهی رویداد متشکل از دو گروه بود که تیم‌ها بایستی به صورت دو حذفی با یکدیگر رقابت می‌کردند. در نهایت سه تیم برتر هر گروه از مجموع شانزده تیم حاضر در رویداد به مرحله نهایی راه‌یافتند که دو تیم NRG Esports و Team Liquid به عنوان صدرنشینان گروه‌ها راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند. تیم‌های MIBR ،mousesports ،NiP و Fnatic نیز به عنوان تیم‌های دوم و سوم هر گروه به مرحله بعدی راه یافتند.

تیم Liquid در مرحله حذفی رویداد با کسب نتیجه ۲:۰ در مقابل تیم MIBR که در نقشه‌های Mirage و Nuke رقم خورد اولین فینالیست رویداد بود. در سمت دیگر تیم Fnatic مسیر سختی را تا فینال مسابقات سپری کرد. در اولین بازی مرحله حذفی تیم Fnatic با کسب نتیجه ۲:۱ در مقابل تیم Ninjas in Pyjamas به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و در این بازی با کسب پیروزی در مقابل NRG Esports جواز حضور در فینال مسابقات IEM Sydney 2019 را کسب کرد.

دانلود از آپارات

فینال رویداد IEM Sydney 2019، رقابتی بود که نمایندگان آمریکای شمالی و اروپا را در مقابل هم قرار داد. هر دو تیم به دنبال کسب عنوان قهرمانی بودند و همین موضوع باعث شد که نتیجه بازی فینال به پنجمین نقشه کشیده شود. دو تیم Fnatic و Team Liquid در نقشه‌های Cache ،Overpass ،Mirage ،Dust II و Inferno با یکدیگر روبه‌رو شدند که در پایان تیم لیکویید با کسب پیروزی در نقشه‌های Overpass ،Mirage و Inferno عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در نهایت، راسل 'Twistzz' ون‌دالکن، در مجموع ۵ بازی فینال ۹۲ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۲۵ به عنوان Rating خود در دوازده بازی اخیرش در تورنمت IEM Sydney 2019 به عنوان باارزش‌ترین بازیکن رویداد (MVP) معرفی شد. این اولین مدال MVP، بازیکن ۱۹ ساله تیم Liquid، است که در سال ۲۰۱۹ به‌دست آورده است و دومین مدالی است که در کل بازه زمانی فعالیتش در بازی CS:GO، نصیبش شده است. راسل اولین مدال خود را در رویداد ESL One New York 2018 دریافت کرده است.

با پایان یافتن مسابقات IEM Sydney 2019، رویداد مهم بعدی که در بازی CS:GO برگزار خواهد شد در اسپانیا و با حضور شِش تیم پیگیری می‌شود. این رویداد BLAST Pro Series: Madrid نام دارد و از روز جمعه شروع خواهد شد. اطلاعات مربوط به این رویداد به زودی در سایت زومجی منتشر می‌شود.

twisst team liquid

تيم‌های برتر و جوايز اهدا شده

مقامتيمجايزه
اولTeam Liquid۱۰۰ هزار دلار
دومFnatic۴۲ هزار دلار
سوم-چهارمMIBR | NRG Esports۲۰ هزار دلار
پنجم-ششمmousesports | Ninjas in Pyjamas۱۰ هزار دلار
هفتم هشتمBIG | Grayhound Gaming۶ هزار دلار
نهم-دوازدهمRenegades | MVP PK | Chiefs | FaZe۵ هزار دلار
سیزدهم-شانزدهمeUnited | Vici Gaming | Heroic | B.O.O.T-dream[S]cape۴ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده