// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

بازی های رایگان ماه می آمازون پرایم اعلام شدند

کاربرانی که اشتراک ماهیانه آمازون پرایم یا همان توییچ پرایم را خریداری کرده‌اند، می‌توانند بازی‌هایی مثل Whispering Willows و The Little Acre را رایگان تجربه کنند.

بازی‌های مستقل همیشه مورد استقبال کاربران کامپیوتر بوده است. در ماه گذشته آمازون پرایم بازی‌های مستقل جذابی نظیر Her Story و InnerSpace را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران توییچ پرایم قرار داده بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی‌های ماه مِی اعضای Twitch Prime هم اعلام شده‌اند که شاهد پنج بازی مستقل مختلف و جذاب هستیم.

اولین بازی، Whispering Willows نام دارد که یک بازی مستقل ترسناک است. بازیکنان در این بازی نقش دختری نوجوان به نام النا را بازی خواهند کرد که به‌ دنبال پدر گمشده‌اش می‌گردد. برای حل معماهای بازی هم النا به‌ واسطه‌ی گردن آویزش می‌تواند روح خود را از بدنش خارج کند و معماهای بازی را به روش‌های مختلفی حل کند. Stealth Bastard Deluxe نام دومین بازی رایگان اعضای توییچ پرایم است. در این‌جا بازیکنان هدایت کاراکتری را برعهده می‌گیرند که باید از یک کارخانه آزمایشگاهی به صورت مخفیانه فرار کند. در این راه چالش‌های مختلفی سر راه‌تان قرار می‌گیرند که باید آن‌ها را پشت سر بگذرید.

اگر علاقه‌مند به بازی‌های اشاره و کلیک و ماجراجویی هستید، The Little Arc می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. یگی از ویژگی‌های خوب بازی، طراحی و جلوه‌های بصری بازی است که حس‌وحال جالبی را به بازیکنان القا می‌کند. The Little Arc روایت‌گر داستان پدر و دختری است که به یک سرزمین مرموز و عجیب سفر می‌کنند و وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند. درانتها هم بازی‌های Majesty: The Fantasy Kingdom Sim و Majesty 2 به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند. در این مجموعه استراتژی همزمان، بازیکنان در نقش فرمانروای سرزمینی خیالی قرار می‌گیرند و باید سرزمین‌شان را گسترش دهند.

علاوه‌بر بازی‌های رایگان، کاربران توییچ پرایم به‌صورت ماهیانه لوت‌هایی از بازی‌های مطرح را دریافت می‌کنند. لوت‌های بازی‌های ماه مِی شامل بازی‌های League of Legends ،World of Tanks و Call of Duty: Black Ops 4 می‌شود. در انتها اگر نینتندو سوییچ دارید و عضو توییچ پرایم هستید، آمازون پرایم اشتراک یک ساله سرویس آنلاین نینتندو را در اختیارتان قرار می‌دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده